همزمان با میلاد با سعادت حضرت ولی عصر (ارواحنافداه) آئین اهدای نشان خادم افتخاری بقاع متبرکه استان اصفهان و اختتامیه ششمین جشنواره دانش آموزی مدرسه انقلاب در حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (علیهم السلام) اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آستان مقدس، حجت الاسلام حسن امیری؛ معاون فرهنگی اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در این مراسم با تأکید بر اینکه 713 امامزاده و بقعه متبرکه در سطح استان اصفهان وجود دارد، افزود: امروز دشمن در بحث بقاع متبرکه ضربه و سیلی محکمی خورده است و نگرانی بسیاری از این حرکتی که در بقاع متبرکه انجام می گیرید دارد.

وی با بیان اینکه فعالیت های محله، شهر و استان باید با محوریت بقاع متبرکه صورت گیرد، عنوان کرد: افق نگاه مقام معظم رهبری در بحث بقاع متبرکه و امامزادگان این است که باید این اماکن به قطب های فرهنگی تبدیل شود.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: امامزادگان مروج دین تشیع بودند و شاید اگر امامزادگان نبودند چیزی ار فقه شیعه به ما نمی رسید.

حجت الاسلام حسن امیری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار هزاران تن از کارگران و کارآفرینان، خاطرنشان کرد: همانطوری که رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران تن از کارگران و کارآفرینان فرمودند به زودی پای آمریکا و اسرائیل از منطقه قطع می شود و یقیناً بدانید که این نوید ظهور حضرت ولی عصر (ارواحنافداه) خواهد بود.

در ادامه این مراسم، کربلایی سید احمد معنوی در مدح و منقبت حضرت ولی عصر (ارواحنافداه) به مرثیه سرایی و مولودی خوانی پرداخت.

همچنین در این مراسم به 313 نفر خادم افتخاری خواهر نشان خادم افتخاری بقاع متبرکه استان اصفهان اهدا و از برگزیدگان ششمین جشنواره دانش آموزی مدرسه انقلاب تجلیل شد.

گفتنی است این مراسم با همکاری اتحادیه انجمن های اسلامی استان اصفهان در حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (علیهم السلام) اصفهان برگزار شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + = 12