جلسه هماهنگی و توجیهی طرح «ضیافت الهی» با حضور جمعی از اعضای هیئت امنا و مسئولان فرهنگی بقاع متبرکه ناحیه یک شهرستان اصفهان در حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (علیهم السلام) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آستان مقدس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین طاهری؛ رئیس اداره اوقاف ناحیه ۱ شهرستان اصفهان در جلسه هماهنگی و توجیهی طرح «ضیافت الهی» اظهار کرد: این طرح با هدف ترویج قرآن خوانی، معرفت افزایی ، ارتباط با خدا و جذب حداکثری اقشار مختلف مردم به بقاع متبرکه برگزار می شود.

وی با اشاره به ایجاد بستر مناسب برای مشارکت های مردمی در برنامه های بقاع متبرکه، افزود: طرح ضیافت الهی از تاریخ 15 اردیبهشت ماه مطابق با شب اول رمضان آغاز خواهد شد و تا 15 خرداد ماه مطابق با عید سعید فطر ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره اوقاف ناحیه ۱ شهرستان اصفهان در ادامه پایگاه‌های مشاوره و پاسخگویی به مسائل شرعی،ترتیل خوانی و جزء خوانی،ویژه برنامه‌های لیالی قدر، محافل انس با قرآن‌کریم، برپایی خیمه‌های معرفت، نمایشگاه‌های فرهنگی، جلسات تفسیر قرآن،افطاری ساده را از دیگر برنامه‌های سوگواره ضیافت الهی در امام زادگان و بقاع متبرکه شهرستان اصفهان برشمرد و خاطرنشان کرد: نظارت بر نحوه برگزاری مراسمات، سخنرانی ها و برنا مه ها به منظور احیای ارزش های دینی و فرهنگی ماه مبارک رمضان در این ایام صورت پذیرد.

در پایان این جلسه حاضرین مهمان سفره کریمانه دختر بزرگوار حضرت موسی بن جعفر ( علیهم السلام ) بودند.