همزمان با روز مبعث، جشن مبعث نبی مکرم اسلام، حضرت محمد مصطفی (صل الله علیه و آله و سلم) در حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (علیهم السلام) اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آستان مقدس، در این مراسم باشکوه که با حضور خیل عظیم شیفتگان ساحت مقدس اهل‌بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) برگزار شد، حجت الاسلام حقیقت نژاد به ایراد سخن پرداخت و سپس مداح و ذاکر اهل‌بیت (علیهم‌السلام) کربلایی عبدالله ترکی به مدیحه سرایی و مولودی خوانی در منقبت شخصیت نورانی رسول مهر و عطوفت؛ حضرت محمد مصطفی (صلوات الله علیه) پرداخت.

همچنین تلاوت کلام الله مجید توسط قاری بین المللی دکتر مسعود نیکدستی،­­ برگزاری مسابقه و اهدای جوائز از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

گفتنی است، در این روز فرخنده و مبارک که نبی مکرم اسلام، حضرت محمد مصطفی (صل الله علیه و آله و سلم) به پیامبری و هدایت بشریت مبعوث شدند، صحن‌ و سرای حرم مطهر خواهر بزرگوار امام رضا (علیه السلام) میزبان خیل عظیم زائرانی بود که برای عرض ادب، ارادت و تبریک به امام زمان (ارواحنافداه) و ساحت ملکوتی دختر موسی بن جعفر (علیهما السلام) به این بارگاه نورانی مشرف شده بودند.

در پایان این مراسم زائرین و مجاورین حرم مطهرحضرت زینب بنت موسی بن جعفر (علیهم السلام) مهمان سفره کریمانه حضرت رسول اکرم (صلوات الله علیه) بودند.

برای دیدن تصاویر بر روی عکس کلیک کنید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 5 =