همزمان با سیزدهم رجب المرجب، جشن میلاد مولود کعبه، امیر مومنان و مولای متقیان حضرت علی(علیه السلام) در حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (علیهم السلام) اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آستان مقدس، آستان ملکوتی حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (علیهم السلام) در شب میلاد حضرت علی (علیه السلام)، مملو از حضور زائرانی بود که در این بارگاه نورانی مأوا گرفته‌ بودند تا میلاد امام اول شیعیان، حضرت امام علی(علیه السلام) را به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر (ارواحنافداه) تبریک و تهنیت عرض کنند.

حجت الاسلام مهدی گرجی در این مراسم باشکوه طی سخنانی با بیان اینکه حضرت علی (علیه السلام) راه رسیدن ما به خدا و حجت خداوند بر ما است، گفت: علی (علیه السلام) صراط مستقیم است یعنی اگر بخواهید در راه درست قرار بگیرید خود را با حضرت علی (علیه السلام) منطبق کنید.

وی اضافه کرد: در ابعاد مختلف زندگی وظیفه ما این است که شخصیت امیرالمومنین (علیه السلام) را بشناسیم و خودمان را با آن حضرت تنظیم کنیم.

این کارشناس دینی با تأکید براینکه یاد خدا و اهل بیت (علیهم السلام) بلا را از بین می برد، خاطرنشان کرد: در خانه ای که گناه بشود و یاد خدا نباشد شیاطین و اجنه زشت سیرت حضور دارند و مزاحمت ایجاد می کنند ولی در خانه ای که قرآن تلاوت شود و یاد خدا و اهل بیت (علیهم السلام) باشد بلا از بین می رود.

در ادامه این مراسم آقای علیرضا شیوایی به مدیحه‌سرایی و مولودی خوانی در مدح و ثنای حضرت علی (علیه السلام) پرداخت.

مسابقه و اهدای جوائز از دیگر برنامه های جشن میلاد این امام همام در حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (علیهم السلام) بود.

برای دیدن تصاویر بر روی عکس کلیک کنید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

37 − 27 =