همزمان با ایام میلاد با سعادت فخر کائنات حضرت محمد مصطفی (صلوات الله علیه) و مروج اندیشه‌های نبوی حضرت امام جعفرصادق (علیه السلام) حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر ( علیهم السلام ) اصفهان غرق در نور و شادی بود.

به گزارش روابط عمومی آستان مقدس، همزمان با شام میلاد نبی مکرم اسلام و صادق آل محمد (صلوات الله علیهم)، حرم مطهر خواهر بزرگوار امام رضا (علیه السلام) مملو از زائرانی بود که به این بارگاه نورانی مشرف شده بودند تا این ایام خجسته و فرخنده را به محضر حضرت ولی عصر ( ارواحنافداه ) تبریک عرض کنند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا طاهری در این ویژه برنامه با اشاره به اینکه قرآن کریم، بهترین منبع برای شناخت وجودی پیامبر گرامی اسلام است، اظهار کرد: قرآن کریم بهترین کتاب در معرفی و شناساندن پیامبر اسلام (صلوات الله علیه) به‏ شمار می‏ رود، خداوند متعال، در قرآن کریم، در آیات متعددی درباره حضرت محمد (صلوات الله علیه) سخن گفته است.

وی ادامه داد: اگر قرآن کریم بخواهد به شکل یک انسان تجلی پیدا کند، وجود مبارک حضرت محمد ( صلی الله علیه و آله و سلم ) می شود.

حجت الاسلام طاهری نبی مکرم اسلام (صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم) را بهترین الگو برای مؤمنان در تمامی زمینه‌ها خواند و خاطرنشان کرد: خداوند در آیه 21 سوره احزاب پیامبر اکرم (صلوات الله علیه) را به عنوان الگوی حسنه برای بشریت معرفی می‌کند و می‌فرماید «همانا برای شما در سیره‌ رسول خدا الگو و سرمشقی نیکوست، البته برای کسانی که به خدا و روز قیامت امید دارند و خدا را بسیار یاد می کنند.»

در ادامه این برنامه کربلایی امیر ملکی در مدح و منقبت رسول گرامی اسلام (صلوات الله علیه) و امام صادق (علیه السلام) به سرود خوانی پرداخت.

پذیرایی، اجرای مسابقه و اهدای جوائز ازدیگر برنامه های این مراسم بود.

همچنین در این ویژه برنامه جوائز جزء خوانی قرآن کریم ماه مبارک رمضان 1396 به برندگان اهدا شد.

برای دیدن تصاویر بر روی عکس کلیک کنید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

58 − = 48