همزمان با روز نیمه شعبان، سالروز ولادت حضرت صاحب العصر و الزمان (ارواحنافداه)، حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (علیهم السلام) اصفهان غرق در نور و شادی شد.

به گزارش روابط عمومی آستان مقدس، همزمان با 15 شعبان المعظم هزاران زائر و مجاور به بارگاه مقدس خواهر بزرگوار امام رضا (علیه السلام) آمدند تا ولادت با سر سعادت منجی عالم بشریت را به ساحت مقدس دختر موسی بن جعفر (علیهماالسلام) تبریک و تهنیت عرض کنند.

حجت الاسلام و المسلمین نائینی در این ویژه برنامه با بیان اینکه چرا با گذشت بیش از هزار سال از غیبت امام زمان هنوز شرایط ظهور فراهم نشده است، عنوان کرد: امام زمان (ارواحنا فداه) در توقیع شریف خود به شیخ مفید، فرمودند: اگر شیعیان ما که خداوند به اطاعت خویش موفقشان بدارد، در وفا به عهدی که با ما دارند یکپارچه می شدند، هرگز توفیق ملاقات آنها با ما به تأخیر نمی افتاد و البته سعادت دیدار ما با معرفتی حقیقی به سرعت نصیبشان می شد.

وی ادامه داد: اگر ظهور بخواهد محقق شود اراده ما شیعیان را لازم دارد. اراده شیعیان در تعجیل ظهور و سستی و بی ارادگی شیعه در تأخیر ظهور تأثیر دارد.

این کارشناس مهدویت خاطرنشان کرد: ما یک عهد و پیمانی با اهل بیت (علیهم السلام) و امام زمان (ارواحنافداه) داریم، اگر این عهد و پیمان را رعایت کنیم شرایط ظهور امام فراهم می شود و ایشان خواهند آمد.

حجت الاسلام نائینی با تأکید بر اینکه همه نعمت ها در مسیر رضایت امام زمان (ارواحنافداه) است، تصریح کرد: اگر کسی از این وضعیت دنیا به ستوه آمده و چاره آن را ظهور امام زمان (ارواحنافداه) می داند باید عهد و پیمان خود با حضرت ولی عصر (ارواحنافداه) را بشناسد و بعد هم رعایت کند تا آقا تشریف بیاورند.

در ادامه این مراسم، ذاکران و مداحان اهل بیت (علیهم السلام) حمید بصیرت و جواد حیدر در مدح و منقبت حضرت ولی عصر (ارواحنافداه) به مرثیه سرایی و مولودی خوانی پرداختند.

پذیرایی، زمزمه زیارت آل یس و اهدای جوائز ازدیگر برنامه های این مراسم بود.

برای دیدن تصاویر بر روی عکس کلیک کنید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

96 − = 87