حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (علیهم السلام) در دهم ربیع الثانی مصادف با شب رحلت حضرت فاطمه معصومه(علیهاالسلام) غرق در ماتم و عزا شد.

به گزارش روابط عمومی آستان مقدس، همزمان با شب وفات کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(علیهاالسلام) زائران و مجاوران به این بارگاه نورانی مشرف شدند تا وفات خواهر این امامزاده واجب التعظیم را به پیشگاه مقدس ایشان تسلیت عرض کنند.

حجت الاسلام و المسلمین اهتمام در مراسم عزاداری شب رحلت کریمه اهل بیت (علیهم السلام) درباره جایگاه و فضیلت زیارت حضرت فاطمه معصومه (علیهاالسلام) به ایراد سخنرانی پرداخت.

حجت الاسلام اهتمام در این ویژه برنامه با اشاره به اینکه قم سرزمین مقدسی است، اظهار کرد: قم از گذشته مورد توجه ائمه(علیهم السلام) بوده است و به برکت حضرت معصومه(علیهاالسلام) از این شهر به عنوان حرم و پناهگاه اهل بیت(علیهم السلام) یاد کرده‌اند.

خطیب شب وفات حضرت معصومه(علیهاالسلام) در حرم مطهر حضرت زینب (علیهاالسلام) افزود: امام صادق(علیه السلام) در روایتی می‌فرمایند که «کعبه، حرم خدای متعال، مدینه حرم رسول الله(صلوات الله علیه) و کوفه حرم امیرالمومنان(علیه االسلام) است و حرم همه ما اهل بیت(علیهم السلام) قم است» که این سخن گرانقدر پیش از به دنیا آمدن حضرت معصومه(علیهاالسلام) است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

46 − = 45