عبدالرضا عابد؛ قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه عصر سه شنبه به همراه مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از روند اجرایی پروژه بقعه حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (علیهم السلام) اصفهان بازدید و سپس با مسئولین این بارگاه نورانی گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی آستان مقدس، عبدالرضا عابد؛ قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه عصر سه شنبه در حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (علیهم السلام) حاضر شد و پس از زیارت مضجع شریف خواهر بزرگوار امام رضا (علیه السلام)، از پیشرفت طرح توسعه و کارگاه ساخت ضریح این بارگاه نورانی بازدید نمود.

در ادامه این بازدید حجت الاسلام سید احمد سجادی؛ رئیس هیئت امنای آستان مقدس حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (علیهم السلام) و علیرضا جوادی؛ قائم مقام مدیرعامل بنیاد خیریه راهبری آلاء گزارشی از فعالیت های طرح توسعه و روند اجرایی پروژه بقعه جدید این بارگاه ملکوتی ارائه نمودند.

در ادامه عبدالرضا عابد اظهار داشت: من به شما که عمرتان را برای خدمت به اهل بیت (علیهم السلام) صرف می کنید تبریک می گویم زیرا که هیچ چیزی در دنیا ارزشمندتر از این کار وجود ندارد و ومطئن باشید که خداوند نیز در این راه شما را یاری می کند.

وی در ادامه افزود: مردم ما در برهه های مختلف تاریخی از قبیل شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس نشان دادند که تا چه میزان عاشق اهل بیت (علیهم السلام) و ولایتمدار هستند و این بزرگترین سرمایه معنوی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود و ما نیز وارثان این ثروت بزرگ هستیم و باید از این فرصت در راستای خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم مومن و ولایتمدار همواره تمام تلاش و کوشش را به کار بگیریم.

قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه ادامه داد: عشق و علاقه مردم به اهل بیت (علیهم السلام) بزرگترین فرصت و ظرفیت برای استفاده در جهت توسعه حرم مطهر امامزادگان عظیم الشان محسوب می شود و باید از این پتانسیل استفاده کرد زیرا که مردم با سرمایه گذاری در بقاع متبرکه در واقع برای آخرت خود و باقیات و صالحات خود سرمایه گذاری می کنند.

عبدالرضا عابد در ادامه خاطر نشان شد: بیش از 8 هزار بقعه متبرکه و امامزاده در سراسر کشور وجود دارد و تمام پرسنل، کارشناسان و مدیران سازمان اوقاف در اقصی نقاط کشور برای توسعه حرم مطهر امامزادگان عظیم الشان و خدمت به اهل بیت (علیهم السلام) در حال برنامه ریزی و تلاش هستند.

وی در ادامه به موقعیت ویژه استان اصفهان و ظرفیت های دینی و مذهبی که در این استان وجود دارد اشاره کرد و گفت: استان اصفهان نیز از جمله استان هایی است که در این زمینه ظرفیت های زیادی دارد و گواهی این موضوع نیز وجود حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (علیهم السلام) در شهر اصفهان است که این امامزاده عظیم الشان از 16 کشور مختلف زائر دارد بنابراین این امامزاده شناخته شده است و باید همه مسئولان استانی و کشوری برای توسعه حرم مطهر این امامزاده جلیل القدر تلاش و کوشش کنند و از تمام ظرفیت هایی که دارند استفاده کنند و حتی باید برای این امر فراتر از مرزهای کشور نیز رفت و از خیرینی که در دیگر کشورهای مسلمان نیز وجود دارد برای جذب کمک جهت توسعه حرم مطهر این امامزاده عظیم الشان استفاده کرد.

قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه در پایان گفت: از مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان و اعضای هیئت امنای امامزاده زینب بنت موسی بن جعفر (علیهم السلام) به خاطر تلاش و کوشش هایی که در توسعه حرم مطهر این امامزاده جلیل القدر کرده اند تشکر و قدر دانی می کنم و امیدوارم که بزودی شاهد افتتاح ساختمان بقعه این امامزاده واجب التعظیم باشیم.

گفتنی است در این بازدید حجت الاسلام رضا صادقی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان و جمعی از مسئولان سازمان اوقاف و امور خیریه، عبدالرضا عابد را همراهی می نمودند.

برای دیدن تصاویر بر روی عکی کلیک کنید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − = 5