همزمان با اولین شب جمعه ماه رجب و در شب آرزوها، عاشقان  در حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (علیهم السلام) اصفهان به مناجات، نماز و راز و نیاز با معبود خویش پرداختند.

به گزارش روابط عمومی آستان مقدس، در این مراسم که با حضور گسترده عاشقان و دلدادگان خاندان عصمت و طهارت (علیهم السلام) سحرگاه جمعه 3 فروردین ماه در جوار حرم مطهر خواهر بزرگوار امام رضا (علیه السلام) برگزار شد، حجت الاسلام صباغیان به ایراد سخن پرداخت.

در ادامه‌ی ویژه برنامه لیله‌الرغائب، دعای پر فیض کمیل با نوای کربلایی مجتبی ایروانی قرائت شد و عاشقان ندای «العفو» را به درگاه الهی سر دادند.

عاشقان و ارادتمندان اهل‌بیت (علیهم السلام) در این شب به این بارگاه نورانی مشرف شدند و از خداوند خواستند تا از رجبیون و ارادتمندان اهل‌بیت (علیهم السلام) باشند.

حاضرین در این مراسم روحانی با قرائت قرآن ، دعا و نماز این شب را گرامی داشتند و برآوردن حاجات و آرزوهای خود را از خداوند خواستار شدند و طلب آمرزش کردند.

زائران حرم مطهر حضرت زینب (علیها السلام) پس از مراسم احیاء و صرف سحری، نماز جماعت صبح را اقامه و سپس منتظران فرج با خواندن دعای عهد، با امام زمان خویش تجدید پیمان نمودند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

73 − 63 =