مراسم یادبود شهید «رضا رحیمی» و گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان در حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (علیهم السلام) برگزار شد.

در مراسم یادبود این شهید والامقام مدافع امنیت که شب گذشته 1 اسفندماه برگزار شد، خانواده‌های معزز شهدا و عموم مردم حضور داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد جابرانصاری در این مراسم با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که فرمودند: این مرزبانان مرزهای ما خیلی مظلوم هستند، گفت: کدام جوانی حاضر است که این امکاناتی را که هست رها کند و به شهرها یا روستاهای دوردست برود و پاسداری کند.

وی خاطرنشان کرد: چرا فهمیدن کار سختی شده است. کسی که با تلنگر رهبر زمان بیدار نشود با لگد دشمن بیدار خواهد شد. حتماً باید تروریست ها وارد شوند و شهید بدهیم تا ما بیدار شویم.

حجت الاسلام جابر انصاری با بیان اینکه دردی که شهید از شهادت احساس می کند مثل این است که دو انگشت را همزمان با بر روی هم فشار دهید، اظهار کرد: شهید تنها کسی است که بارها آرزو می کند تا دوبار برگردد و شهید شود.

دبیر جبهه فرهنگی شهرستان برخوار تصریح کرد: همانطور که رهبری انقلاب فرمودند: همه مردم قیامت با دست باز می آیند ولی این آدمِ رئیس را که این‌قدر در دنیا محترم است و رئیس است و مدیر است، ‌چنین آدمی را در روز قیامت وقتی که می‌آورند، دست او را به گردنش بسته‌اند؛ یعنی دست‌بسته او را وارد محشر میکنند، آن هم به این شکل که دستش به گردنش بسته است.

ایشان ادامه داد: زندگی شهدا را اگر بررسی کنید می بینید که همه آن ها از دنیا و تمایلات آن دل کنده اند. شهادت، نعمت و هدیه‌ی خداست؛ این هدیه را آسان به کسی نمی‌دهند.

در ادامه این مراسم حاج محمد بزدخواستی مداح و ذاکر اهل بیت (علیهم السلام) به مرثیه‌سرایی و روضه‌خوانی پرداخت.

همچنین در این مراسم از پدر شهید «رضا رحیمی» از شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان تجلیل شد.