نماز طلب باران صبح جمعه 24 آذرماه به امامت حضرت آیت الله سید ابوالحسن مهدوی؛ نماینده مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اصفهان در حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر ( علیهم السلام ) اصفهان اقامه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی آستان مقدس، بهزاد صبری؛ مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر ( علیهم السلام ) اصفهان با اعلام این خبر اظهار کرد: ساعت 9:30 صبح جمعه 24 آذرماه برای نزول رحمت الهی و آمدن باران در اصفهان نماز استسقاء یا همان نماز طلب و درخواست نزول باران و رحمت الهی در حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر ( علیهم السلام ) اصفهان خوانده می‌شود.

بهزاد صبری در بیان کیفیت نماز باران افزود: نماز باران مثل نماز عید دو رکعت است، در رکعت اول پنج قنوت و رکعت دوم‏ چهار قنوت دارد و بهتر است که با جماعت‏ و مردم برای اقامه این نماز سه روز روزه بگیرند و با دهان روزه این نماز خوانده شود.

وی با بیان اینکه این نماز براى جلب رحمت پروردگار است و بهتر است فرزندان را نیز همراه خود بیاوریم، عنوان کرد: در مستحبات نماز امورى ذکر شده که همه حالت رقت و زارى و نیاز بندگان را می‌‏رساند تا جلب رحمت کند و قطعاً خداوند بخشنده و مهربان است و ما وظیفه داریم تا به درگاه خداوند دعا کنیم.

صبری در ادامه خاطرنشان کرد: در ابتدای این مراسم زیارت آل یس با نوای حاج مجید ربانی قرائت می شود.

مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر ( علیهم السلام ) اصفهان در پایان از عموم مردم شهید پرور اصفهان برای شرکت در این نماز دعوت کرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 17 = 24