tajamo93مراسم و اجتماع بزرگ «لبیک یا حسین» همزمان با سراسر کشور در آستان مقدس حضرت زینب علیها السلام با حضور پرشور زائران و مجاوران خواهر بزرگوار امام رضا علیه السلام برگزار شد.

تجمع بزرگ عاشورائیان و تشییع پیکر شهید گمنام عصر امروز با شعار لبیک یا حسین در این آستان با حضور مسئولان استانی از جمله مدیرکل اوقاف و امور خیریه و مردم و عاشقان حسینی با پرچم های سبز رنگ لبیک یا حسین برگزار شد.

در این مراسم زائران و مجاوران با شعار یا حسین و لبیک یا حسین انزجار و نفرت خود را از دشمنان اسلام اعلام کردند و با اهداف امام حسین (علیه السلام) در روز عاشورا هم پیمان شدند.

حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در تجمع لبیک یا حسین اظهار کرد: طرح کشوری لبیک یا حسین، به صورت گسترده با حضور مردم و هیات های مذهبی استان اصفهان در 40 امامزاده و بقعه متبرکه همزمان با ورود کاروان حضرت سید شهدا به صحرای کربلا برگزار شد.

وی ابراز امیدواری کرد که این طرح به عنوان یک سنت حسنه در سال های آینده به صورت وسیع تر اجرا شود.

وی گفت: همان طور که امام حسین در سال 61 هجری قمری فریاد هیهات من الذله علیه یزدیان سر دادند ملت ما هم امروز فریاد برائت جستن از استکبار جهانی خصوصا آمریکا و اسرائیل را سر می دهد.

در این تجمع باشکوه پیکر پاک شهید گمنام بر دستان زائران و مجاوران خواهر بزرگوار امام رضا علیه السلام تشییع شد.

برای دیدن تصاویر این مراسم بر روی عکس کلیک کنید

tajamo931

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

52 − 46 =