مراسم روحبخش و نورانی احیای شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان در جوار حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر ( علیهم السلام ) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آستان مقدس، در حالیکه تمامی صحن‌ها، مملو از جمعیت شب‌زنده‌دار و سوگوار بود، آیین احیای شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان در حرم مطهر دختر موسی بن جعفر ( علیهم السلام ) از ساعت ۲۳ با قرائت آیاتی چند از کلام‌الله مجید و زیارت عاشورا شروع شد و در ادامه عموم زائران همنوا با میثم جهدی، مجتبی ایروانی و رسول میرباقری دعای پرفیض جوشن کبیر را زمزمه کردند.

در این مراسم معنوی که با حضور پر شور زائران و مجاوران حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر ( علیهم السلام ) برگزار شد با قرائت دعای پر فیض جوشن کبیر و اعمال شب احیای بیست و یکم ماه مبارک رمضان در فضایی آکنده از حزن و معنویت صدای «الهی العفو» هزاران زائر عاشق و دلباخته اهل‌بیت (علیهم السلام) در صحن و سرای حرم مطهر پیچید.

در ادامه این مراسم معنوی، حامد عطریان در سوگ شهادت اولین مظلوم عالم حضرت علی ( علیه السلام ) به عزاداری پرداخته و حاج محمدرضا دیانی علاوه بر سخنرانی، مراسم احیاء و قرآن سر را اجرا کرد و احیاکنندگان با واسطه قرار دادن قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) در بارگاه ملکوتی خواهر بزرگوار امام رضا ( علیه السلام ) به درگاه الهی توبه و انابه کردند.

گفتنی است در این مراسم، حجت الاسلام محمدرضا اسماعیل پور؛ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک اصفهان، علی شمسی؛ مدیر منطقه ۱۴ شهرداری و محمد تورجی زاده؛ معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه ۱۴ حضور داشتند.

برای دیدن تصاویر بر روی عکس کلیک کنید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

70 − = 61