مراسم احیای شب نوزدهم ماه مبارک رمضان مصادف با ضربت خوردن امیرالمومنین حضرت علی بن ابیطالب (علیه السلام) با حضور هزاران نفر از مردم شب زنده‎دار و خداجو در حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (علیهم السلام) اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آستان مقدس، زائران و مجاوران بارگاه نورانی خواهر بزرگوار امام رضا (علیه السلام) در این شب عزیز که باب‎های رحمت الهی گشوده و از عرش الهی برای فرشیان شب زنده‎دار عنایت خاصه نازل می‎شود، به راز و نیاز و عبادت پرداخته و با ندای «سبحانک یا لا‌اله الا انت الغوث الغوث خلصنا من النار یارب» استغفار و توبه کردند.

مراسم با شکوه احیای شب نوزدهم در حرم مطهر دختر بزرگوار حضرت امام موسی بن جعفر (علیهماالسلام) از ساعت 23 با زمزمه دعای جوشن کبیر توسط ذاکران اهل بیت (علیهم السلام)؛ آقایان میثم جهدی، مهرداد امانی و مهدی هادی آغاز شد.

در ادامه مراسم احیاء شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، حجت الاسلام والمسلمین شیخ علی میرخلف زاده به ایراد ﺳﺨﻨﺮاﻧﯽ پرداخت و مراسم قرآن به سر گرفتن اجرا شد و خیل عظیم احیاکنندگان این بارگاه نورانی با واسطه قرار دادن قرآن کریم و چهارده اختر تابناک در پیشگاه خداوند، از آن قادر بی همتا خواستند تا گناهان را بخشیده و توفیق بندگی را به آن ها ارزانی دارد.

برای دیدن تصاویر بر روی عکس کلیک کنید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

− 5 = 2