9 همزمان با شب نیمه شعبان، هزاران نفر در حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر ( علیهم السلام ) به مناجات، نماز و راز و نیاز با معبود خویش پرداختند.

شب نیمه شعبان بهترین شب بعد از شب قدر است. غسل و شب زنده‎دارى و عبادت در این شب، فضیلت بسیار دارد، این شب در نزد خدا چنین مقامى دارد كه ولادت با سعادت امام زمان(علیه‎السلام) در سحرگاه این شب واقع شده و بر عظمت و رونق آن افزوده است.

به گزارش روابط عمومی آستان مقدس، به همین مناسبت مراسم احیای شب نیمه شعبان با حضور گسترده عاشقان خاندان عصمت و طهارت ( علیهم السلام ) در جوار حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر ( علیهم السلام ) در سحرگاه یکشنبه 2 خرداد ماه با نوای حضرت آیت الله مهدوی و کربلایی سید رضا نریمانی برگزار شد.

هزاران نفر از عاشقان و ارادتمندان اهل‌بیت (علیهم السلام) در این شب به حرم مطهر حضرت زینب ( علیها السلام ) خواهر بزرگوار امام رضا ( علیه السلام ) مشرف شدند و از خداوند خواستند تا از ارادتمندان اهل‌بیت (علیهم السلام) باشند و از درگاه الهی طلب عفو نمودند.

حاضران در این مراسم روحانی با قرائت قرآن ، دعا و نماز این شب را گرامی داشتند و برآوردن حاجات و آرزوهای خود را از خداوند خواستار شدند و طلب آمرزش کردند.

زائران حرم مطهر حضرت زینب ( علیها السلام ) پس از مراسم احیاء و صرف سحری، نماز جماعت صبح را به امامت حجت الاسلام و المسلمین نیلفروشان اقامه و سپس منتظران فرج با خواندن دعای عهد با امام زمان خویش تجدید پیمان نمودند.

برای دیدن تصاویر بر روی عکس کلیک کنید

10

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

76 − 74 =