همزمان با سالروز میلاد ام ابیها، حضرت فاطمه زهرا(علیهاالسلام) طی مراسمی از خادمین افتخاری خواهر حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (علیهم السلام) تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی آستان مقدس، حجت الاسلام محسن صادق زاده، مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (علیهم السلام) در این مراسم خطاب به خادمان این بارگاه نورانی اظهار کرد: خدمت در حرم مطهر این امامزاده لازم التعظیم افتخاری است که نصیب و روزی هر کسی نمی‌شود.

حجت الاسلام صادق زاده بر اهمیت تکریم زائران تاکید و عنوان کرد: شما سفیران معنوی این آستان مقدس هستید که فضایل و کرامت های اهل بیت (علیهم السلام) خصوصاً حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (علیهم السلام) به زائرین و مجاورین این بارگاه نورانی ترویج می دهید.

ایشان در ادامه خاطرنشان کرد: افتخار ملبس شدن به لباس خادمی، یقینا مسئولیت و وظیفه سنگین و خطیری را به دنبال دارد و رفتار و کردار خدام باید تجلی منش و رفتار اهل بیت (علیهم السلام) باشد که با تهذیب نفس به این مهم دست خواهید یافت.

در ادامه این آیین از خادمین افتخاری خواهر حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (علیهم السلام) تجلیل و قدردانی به عمل آمد.