در نشست صمیمی مدیران حرم و مدیران شهرداری منطقه 14 اصفهان به پاس تعاملات سازنده مهندس شمسی نشان خادم افتخاری حضرت زینب (س) توسط مدیر اجرایی حرم به ایشان اهدا شد.

در نشستی صمیمی مدیران حرم مطهر حضرت زینب (س) میزبان مدیران ارشد شهرداری منطقه 14 بودند و در مورد مسائل مختلف فرهنگی و اجتماعی منطقه گفتگو و تبادل نظر شد.

در این نشست که با حضور مهندس شمسی شهردار منطقه و معاونین شهرداری و مسئولین حرم برگزار شد؛ حجت الاسلام صادق زاده مدیر اجرائی حرم ضمن تاکید بر سیاست راهبری و ایجاد زمینه ارتقاء سطح فرهنگی و اجتماعی گفت: ما در آستان مقدس حضرت زینب (س) در تلاشیم سطح فرهنگ منطقه ۱۴ را ارتقا دهیم و با همکاری و تعامل بیشتر با شهرداری حرم را به قطب فرهنگی منطقه تبدیل کنیم.

وی همچنین با اشاره به مشکلات متعدد اجتماعی در منطقه 14 افزود: با توجه به جمعیت بالای ۳۰۰ هزارنفری منطقه لازم است فعالیت‌های اجتماعی مفصلی در قالب مددکاری اجتماعی صورت گیرد و ما با شناسایی مراکز مختلف خیریه و کسانی که در این منطقه با معضلات و آسیب‌های اجتماعی مواجه هستند وظیفه‌داریم حلقه وصل این دو گروه باشیم و در سال ۱۴۰۴ به قطب اجتماعی منطقه تبدیل شویم و با تعامل بهتر با شهرداری می­توانیم افراد آسیب‌دیده منطقه را تا رسیدن به خودکفایی ارتقا دهیم به طوری که حتی خودشان به مددکار اجتماعی این منطقه تبدیل شوند.

صادق زاده همچنین با توجه به اقدامات موثر صورت گرفته در منطقه توسط شهرداری و ایجاد زیرساخت­های لازم بر همکاری مشترک و استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل طرفین جهت رفع مشکلات و آسیب های منطقه در راستای تکریم و حفظ شان مردم منطقه تاکید کرد.

مهندس شمسی هم ضمن ابراز خرسندی از همکاری با آستان مقدس حضرت زینب(س) و فعالیت های صورت گرفته نسبت به همکاری همه جانبه شهرداری با این آستان در زمینه فرهنگی اجتماعی قول مساعدت داد و دو طرف ضمن بررسی ساختار و پتانسیل­های طرف مقابل کارگروه­ها و کمسیون های مشترکی جهت ارائه خدمات مشترک تشکیل دادند.

در پایان این نشست به پاس تعاملات سازنده مهندس شمسی نشان خادم افتخاری حضرت زینب (س) توسط مدیر اجرایی حرم به ایشان اهدا شد.