همزمان با میلاد با سعادت حضرت امام محمدباقر (علیه السلام) اولین گردهمایی خیرین آستان مقدس حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (علیهم السلام) با حضور جمعی از مسئولین شهر اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آستان مقدس، در این جلسه حجت الاسلام شیخ مهدی گرجی؛ مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری با تأکید بر اینکه اگر خداوند نخواهید نمی توانید ریالی در راه اهل بیت (علیهم السلام) هزینه کنید، اظهار کرد: خدا را شکر کنید که خداوند این توانایی را به شما داده که بتوانید کمک کنید، هیچ موقع سر نشوید و مواظب باشید به عجب و تکبر دچار نشوید.

در ادامه این گردهمایی محمدصالح طیب نیا، مدیرعامل بنیاد خیریه راهبری الاء با بیان اینکه اصفهانی ها بیشترین نقش را در توسعه حرم های اهل بیت (علیهم السلام) ایفا کرده اند، عنوان کرد: علی رغم و جود امامزاده های متعدد در شهر اصفهان، امامزاده ای که ملجأ و پناهگاه مردم باشد در این شهر وجود ندارد.

مدیرعامل بنیاد خیریه راهبری الاء با تأکید بر اینکه آستان مقدس حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (علیهم السلام) از 17 کشور دنیا زائر دارد، خاطرنشان کرد: بسیاری از عراقی ها این آستان را به خوبی می شناسند و برخی از آن ها به زیارت شاهچراغ در شیراز نمی روند ولی در اصفهان برای زیارت حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (علیهم السلام) حضور پیدا می کنند و بسیار به این بانوی مکرمه اعتقاد دارند.

در ادامه این مراسم از تعدادي از خيرين آستان مقدس حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (علیهم السلام)  با اهدای لوح تقدیر و تندیس تجليل به عمل آمد.

همچنین در پایان خیرین پس از زیارت مضجع نورانی این امامزاده لازم التعظیم، مهمان سفره کریمانه حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (علیهم السلام) بودند.

گفتنی است در این مراسم، علی شمسی؛ مدیر منطقه 14 شهرداری، محسن الهی؛ رئیس کمیته امداد منطقه 5 اصفهان، حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی؛ مدیر مدرسه علمیه شهید طباطبائی نژاد حضور داشتند.