abotorabi94-khabar به گزارش روابط عمومی آستان مقدس، روز گذشته حجت الاسلام ابوترابی فرد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با حضور در آستان مقدس حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (سلام الله علیها) در نشستی مشترک با مسئولین آستان مقدس و گروه صنعتی انتخاب و بنیاد آلاء حضور پیدا کردند.

در ابتدای این مراسم نمایندگان مجلس به زیارت حضرت زینب سلام الله علیها رفتند و سپس در نشستی مشترک با مسئولین آستان مقدس و گروه صنعتی انتخاب و بنیاد آلاء حضور یافتند.

در ادامه این نشست جناب آقای دیانی تولیت محترم آستان مقدس و مدیر گروه صنعتی انتخاب گزارشی از فعالیت های گروه انتخاب ارائه نمودند و سپس جناب آقای جوادی به بیان توضیحاتی پیرامون اهداف و برنامه بنیاد آلاء و زیر مجموعه های آن پرداخت و پس از وی، مهندس کیهانفر مدیر طرح توسعه آستان مقدس گزارشی را از فعالیت های انجام شده در حوزه عمرانی آستان بیان نمود.

پس از آقای  مهندس کیهانفر، جناب آقای محمد بیک مدیر اجرائی آستان مقدس گزارشی از فعالیت های فرهنگی انجام شده را ارائه نمود.

در پایان این نشست نائب رئیس مجلس شورا اسلامی ضمن تشکر از همه عزیزان،  گفت : مجلس با هرعاملی که سبب افزایش تورم و کاهش قدرت خرید شود ،مخالف است.

حجت الاسلام ابوترابی فرد در بازدید از آستان مقدس حضرت زینب بنت موسی بن جعفر ( علیهم السلام ) افزود : افزایش حقوق کارکنان بیش ازآنکه سبب افزایش قدرت خرید مردم شود باعث رشد تورم شده است و قدرت خرید مردم را کاهش می دهد.
وی گفت : مردم باید مطالبه ای را دنبال کنند تا تورم به صفر برسد و رکود اقتصادی به رشد و پویایی تبدیل شود.
نماینده مردم تهران ،ری، شمیرانات و اسلام شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نگاه دولت و ملت باید دنبال ترسیم اهداف کلان ملی باشد گفت: مدیریت کنونی در اجرای برنامه ها ی توسعه، مبتنی بر برنامه نبوده و در حد انتظار نیست .
وی افزود: رسیدگی به مسائل روزمره مسئولان را از اهداف کلان دور کرده است.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ، با اشاره بیانات مقام معظم رهبری در جمع کارگران گفت: طرحهای اقتصاد مقاومتی و دانش بنیان ،اقتصاد مبتنی بر اراده ملی و متکی بر تولیدات داخلی با نگاه به صادارت کالای باکیفیت و جلوگیری از خام فروشی نقشه راه دولت ومجلس در حال و آینده است.
حجت الاسلام ابوترابی فرد با اشاره به اینکه منابع صندوق توسعه ملی باید برای حمایت از بخش غیر دولتی و سرمایه گذاری در اختیار بخش خصوصی و کارآفرینان قرار گیرد گفت: موتور محرک اقتصادی کشور با فعال سازی بخش خصوصی و حمایت از سرمایه گذاری خواهد بود.
وی توجه به اقتصاد تعاونی و استفاده از سرما یه های خرد و اندک مردم در سرمایه گذاری های بزرگ و بازار بورس را از راهکارهای مشارکت همه مردم در فعالیت های اقتصادی کشور و تولید ثروت و کاهش فقر برشمرد.
نائب رئیس مجلس شورا اسلامی توسعه فعالیت اقتصادی همراه با فعالیته ای فرهنگی را اجتناب ناپذیر دانست و گفت: پیوند اقتصاد با اخلاق و فرهنگ از ارزشهای دینی و نمونه الگوی اسلامی است.

برای دیدن تصاویر این نشست بر روی عکس کلیک کنید

abotorabi94-tasvir

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

77 − = 76