مرکز تربیت و آموزش حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (علیهم السلام) اصفهان به منظور بهبود سطح دانش و مهارت هاي مردم منطقه زینبیه و شهر اصفهان اقدام به برگزاری کلاس های تربیتی و آموزشی نموده است.

به گزارش روابط عمومی آستان مقدس، این مرکز با هدف ارتقای مستمر سطح علمی و مهارت هاي عملي، سطح فرهنگ و دانش فنی، اشتغال زایی و کسب درآمد مردم منطقه زینبیه و شهر اصفهان، کلاس هایی در 4 دوره بهار، تابستان، پاییز و زمستان ویژه خواهران را برگزار می نماید.

کلاس های تربیتی از دبستان تا دبیرستان، حفظ، تفسیر، روخوانی و مفاهیم قرآن کریم، بوستان قرآن و شکوفه های نور ویژه کودکان، آموزش مکالمه زبان انگلیسی و عربی، مداحی خواهران، خیاطی از مقدماتی تا پیشرفته، کامپیوتر، آشپزی و شیرینی پزی، ورزشی و برنامه های متعدد فرهنگی و اردویی در مرکز تربیت و آموزش حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (علیهم السلام) برگزار می شود.

داوطلبانی که مایلند از کلاس های تربیتی و آموزشی این مرکز بهره‌مند شوند، می‌توانند به حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (علیهم­السلام) اصفهان مراجعه و یا با شماره 02-35524101 داخلی 108 تماس حاصل فرماید و از برنامه های این مرکز استفاده نماید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 1 =