۳ روز بندگی خالصانه معتکفان حرم مطهر حضرت زینب ینت موسی بن جعفر (علیهم السلام ) با قرائت دعای روحبخش ام داوود پایان یافت.

به گزارش روابط عمومی آستان مقدس، هر ساله با فرارسیدن ایام البیض ماه رجب، حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (علیهم السلام) پذیرای خیل عظیمی از اقشار مختلف مردم به ویژه نسل جوان خداجویی است که خود را برای تمرین بندگی و جهاد با نفس آماده می کنند.

قرائت قرآن، بیان احکام، برگزاری حلقه های معرفت، قرائت دعا و زیارت و سخنرانی حجج اسلام جعفری، پاز (از آرژانتین)، نیلی پور، دکتر بانکی پور و دکتر طیب نیا و مرثیه سرایی مجید ربانی، حمید بصیرت، حامد عطریان، جمال رحیمی و شعرخوانی محسن ناصحی از جمله برنامه‌هایی بود که از سحرگاه نخستین روز اعتکاف برگزار شد.

در این آیین که از سالروز ولادت با سعادت مولی الموحدین حضرت علی ( علیه السلام ) آغاز و با قرائت دعای ام داود خاتمه یافت، 310 نفر از معتکفین امسال را خواهران و 110 نفر را برادران به خود اختصاص داده بودند.

گفتنی است؛ 420 معتکف در غروب روز ۱۵ رجب ، آخرین نماز اعتکاف را در صف‏های به هم پیوسته خواندند و پس از افطار با این فضای سرشار از عطر معنویت وداع کردند.