عصر پنج شنبه 13 اردیبهشت ماه همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم در مراسمی از مربیان مرکز تربیت و آموزش حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (علیهم السلام) اصفهان تجلیل و قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی آستان مقدس، مهتاب رضا پور؛ کارشناس ارشد مطالعات زنان، مشاور نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم با تأکید بر اینکه معلمی شغل انبیاء است، گفت: همانطوری که در آیات قرآن کریم داریم پیامبر گرامی اسلام در زمینه تربیت و تبلیغ دین اسلام بسیاری از سختی ها و مشکلات را متحمل شدند. کار معلمی هم سخت است و مشکلات خودش را دارد.

کارشناس ارشد مطالعات زنان با تأکید بر حدیث کُونُو دُعاةً للنّاسِ بِغَیر اَلسِنَتِکُم، تصریح کرد: مربی باید با اخلاق اسلامی، خضوع و به دور از تکبر و با قدرت و قوت کار کند و از سختی ها ناامید نشوند.

وی ادامه داد: وظیفه معلم کاشت دانه است. شما باید در دل های دانش آموزان دانه محبت به امام زمان (ارواحنافداه) و اخلاق اسلامی بکارید.

مشاور نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: از کسانی باشیم که بتوانیم زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر (ارواحنافداه) باشیم و اگر هم خودمان نتوانستیم، کاری کنیم که با عمل و زبانمان شاگردانی تربیت کنیم که جزء یاران حضرت حجت (ارواحنافداه) باشند.

در ادامه این مراسم از مربیان مرکز تربیت و آموزش حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (علیهم السلام) اصفهان با اهدای هدیه ای تجلیل و قدردانی شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 46 = 50