shahid94-khabarمراسم تشییع پیکر پاک و مطهر، 2 شهید تازه تفحص‌شده امروز بیستم مردادماه، در فضایی وصف‌نشدنی، همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق ( علیه السلام ) در حرم مطهر خواهر بزرگوار امام رضا ( علیه السلام ) برگزار گردید.

حرم مطهر حضرت زینب ( علیها السلام ) امروز مالامال شور بود و شعور و برای بازگشت دلاورانی که دست بسته در خاک خفتند تا دشمنان را به خاک بکشانند به خوبی مهیا شده بود. امروز همه آمده بودند، پیر و جوان و مرد و زن، همه تفکرات و با همه سلایق و با ظاهرهای مختلف تلاش می‌کردند در این میهمانی به خوبی رسم مهمان‌نوازی را به نمایش گذارند.

شهدا با عبور از ازدحام زائرین و مجاورین آستان مقدس حضرت زینب ( علیها السلام ) وارد صحن حرم مطهر شدند و در ادامه مراسم تشییع شهدای غواص برادر گلابدار خادم حرم مطهر امام رضا ( علیه السلام ) و مداحان اهل بیت ( علیهم السلام ) به ذکر مصیبت امام جعفر صادق ( علیه السلام ) و مرثیه‌خوانی برای شهدا پرداختند.

این دو شهید گمنام پس از تشییع در صحن و آستان مقدس حضرت زینب ( علیها السلام ) برای تشییع و خاکسپاری در پارک بزرگ خوراسگان به این منطقه منتقل شدند. اصفهان روز گذشته میزبان پیکر پاک 50 شهید غواص بود که هویت 11 نفر از آنها شناسایی شده است.

برای دیدن تصاویر بر روی عکس کلیک کنید

shahid94-tasvir

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

72 + = 73