یکی از نعمت های بزرگی که خدا به اصفهان ومردم آن عنایت فرموده نعمت وجود حضرت زینب دختر موسی بن جعفر ( علیهم السلام ) است که در اصفهان مدفون است حضرت زینب خاتون که مردمان زیادی به زیارت ایشان می آیند واز کشورهای پاکستان وهندوستان علاقه زیادی به حضرت دارند ومشرف می شوند از عراق هم زوار زیادی ایشان را می شناسند وبه خدمتشان مشرف می شوند.

ایشان همراه اهل بیت ( علیهم السلام ) از حجاز به طرف ایران آمدند و با بعضی از امام زاده ها ی دیگر برخورد  می کنند در دلیجان با اشرار وبعضی ها ایشان را شناسایی و تعقیب می کنند تا سرانجام در اصفهان وفات می کنند.

ظاهرا تا اونجایی که بنده اطلاع دارم حضرت زینب ( علیها السلام ) شهید نمی شوند اما درهمین اصفهان ایشان را د فن می کنند در زمان وفات سن ایشان کم بوده اما با سن کم بسیار کمالات داشتند بنده از ایشان کرامات دیدم که باید خد مت شما  عرض کنم بنده یک حاجتی داشتم که خیلی سخت علاقه مند بودم که این حاجت برآورده شود. خدمت ایشان آمدم وزیارتنامه حضرت موسی بن جعفر( علیهما السلام ) راخواندم واضافه براین دعا نماز حضرت موسی بن جعفر ( علیهما السلام ) راهم برای ایشان خواندم.

نماز حضرت موسی بن جعفر ( علیهما السلام ) دورکعت است که در مفاتیح آمده در هر رکعت یک حمد ودوازده مرتبه سوره توحید خوانده می شود. بعد دعای مخصوصی داره که با توجه به معنایش خوانده شود. کلا در همه ادعیه ها وزیارتنامه ها اول ترجمه آن را مطالعه کنید بعد عربی را بخوانید.

من حاجت را گرفتم ویقین دارم هرکس از سر اخلاص خدمت حضرت زینب ( علیها السلام ) برسد واین دستور را عمل کند مرحمتی از حضرت شامل حالشان خواهد شد.

یکی از علما که خیلی در زیارات هم سخته وبه این زودی به دیدار کسی نمی روند، به حضرت زینب ( علیها السلام ) اعتقاد دارند.

از همه برادران که در این آستان مقدس به عنوان متولی یا به عنوان خادم در خدمت حضرت زینب ( علیها السلام ) هستند تبریک عرض می کنم که به عنوان خادم حضرت زینب ( علیها السلام ) در خدمت ایشان هستند. من سابقا زیاد می آمدم ولی الان مریض شدم ونمیتوانم بیایم واز همین راه دور خدمت حضرت سلام عرض می کنم اما گاهی که حالم خوب می شود به این بارگاه ملکوتی می آیم.

توصیه حضرت آیت الله عبدالقائم شوشتری به شعرای آئینی گوهری از مخزن سر الهی

درباره شعرا مدحی دارم که باید شعرا بشنوند؛ اولین شاعر خداوند متعال است کتاب زبور 150 مزبور داره واین 150مزبور  همه اش شعر است.

دومین شاعر امیرالمومنین  حضرت علی علیه السلام است کتابی از ایشان است که اشعار ایشان در آن ثبت شده ومناجات بسیار ارزنده از حضرت علی علیه السلام که در مفاتیح ثبت شده است. خوشا به حال شاعرهایی که در مدح اهل بیت ( علیهم السلام ) شعر می گویند. حدیثی از امام صادق ( علیه السلام ) است که می فرمایند:  هرکس که در مورد من یک بیت شعر بگوید برای هر بیتش یک خانه ای در بهشت به او عطا می شود.

من خیلی خوشحالم که در جمع شعرا حاضر هستم  انشاالله موفق باشید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

− 2 = 2