هم‌زمان با 27 رجب المرجب، جشن مبعث رسول مهربانی‌ها حضرت محمد مصطفی ( صلی الله علیه و آله و سلم ) در حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر ( علیهم السلام ) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آستان مقدس، در این مراسم باشکوه که با حضور خیل عظیم شیفتگان ساحت مقدس اهل‌بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) برگزار شد، حجت الاسلام سید عبدالله میرعلائی با بیان اینکه خداوند در چنین روزی نبی مکرم اسلام ( صلوات الله علیه ) را برای ما فرستاد تا به ما راه و روش زندگی را بیاموزد، سخنانی پیرامون سبک زندگی پیامبر گرامی اسلام ( صلوات الله علیه ) بیان نمود.

در ادامه این مراسم کربلایی علی مردی پور شاعر آیینی در وصف رسول مکرم اسلام (صلوات الله علیه) اشعار خود را قرائت نمود و سپس مداح و ذاکرخاندان عصمت و طهارت (علیهم السلام) کربلایی حمید بصیرت اشعاری در مدح و منقبت رسول مهربانی ها خواند.

همچنین برگزاری مسابقه و اهدای جوائز از دیگر برنامه های این جشن باشکوه بود.

گفتنی است، در این روز فرخنده و مبارک که حضرت محمد (صلی الله علیه و اله) به پیامبری و هدایت بشریت مبعوث شدند، صحن‌ و سرای حرم مطهر خواهر بزرگوار امام رضا ( علیه السلام ) میزبان خیل عظیم زائرانی بود که برای عرض ادب، ارادت و تبریک به امام زمان ( ارواحنافداه ) و ساحت ملکوتی دختر موسی بن جعفر ( علیهما السلام ) به حرم مطهر مشرف شدند.

برای دیدن تصاویر بر روی عکس کلیک کنید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

99 − 95 =