01 جشن میلاد حضرت زینب ( علیها السلام ) یکشنبه 25 بهمن ماه از نماز مغرب و عشاء در جوار حرم مطهر حضرت زینب ینت موسی بن جعفر ( علیهم السلام ) برگزار شد.

این مراسم با قرائت قرآن آغاز و سپس حجت‌الاسلام و المسلمین احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، به ایراد سخنرانی پرداخت.

حجت الاسلام سالک ضمن تقدیر و تشکر از حضور پرشور و شعور و حماسی مردم اصفهان در راهپیمائی 22 بهمن گفت: با توجه به فعالیت های دشمن، راهپیمائی 22 بهمن امسال در سراسر کشور و به خصوص در اصفهان با شور و شعور و عزت برگزار شد.

وی با اشاره به كلام حضرت زينب (علیها السلام) كه فرمود: «ما رأيت الاّ جميلاً»، افزود: کسی که با خدا معامله می کند از دریچه خدا به موضوعات نگاه می کند و به مسائل مادی و شیطانی نگاه نمی کند. شهدای انقلاب اسلامی ، جنگ تحمیلی و مدافع حرم حضرت زینب ( علیها السلام ) و خانواده آن ها نیز با همین موضوع به مسائل نگاه کردند.

سالک تصریح کرد: انتخابات 7 اسفند با توجه به بیانات مقام معظم رهبری، مصداق اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت اَقدامَکُم است و هرکس با ولایت بیعت نماید با رسول الله بیعت کرده است،

وی در پایان با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس دهم و خبرگان رهبری، افزود: انتخابات آینده از حساسیت بالایی برخوردار است، مردم باید به این موضوع زینبی نگاه کنند. دشمن در تلاش است از داخل مجلس دهم سازش با غرب و از مجلس خبرگان رهبری انتخاب رهبری بیرون بیاید.

پس از حجت الاسلام و المسلمین سالک، برادر محمد قاسمی اشعاری را در مدح و منقبت پیام آور کربلا خواند.

لازم به ذکر است در پایان این جشن باشکوه به برندگان مسابقه های 40 حدیث امام حسن عسکری ( علیه السلام )، دهه فجر و به خانم هایی که نام زینب داشتند، به قید قرعه جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.

برای دیدن تصاویر بر روی عکس کلیک کنید

7

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

90 − = 88