همزمان با ایام میلاد با سعادت فخر کائنات حضرت محمد مصطفی (صلوات الله علیه) و مروج اندیشه‌های نبوی حضرت امام جعفرصادق (علیه السلام) حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر ( علیهم السلام ) غرق در نور و شادی بود.

به گزارش روابط عمومی آستان مقدس، در این مراسم که با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین میرعلائی همراه بود، فضایی مملو از عشق و شور و ارادت به پیامبر گرامی اسلام و امام جعفر صادق ( علیهم السلام ) موج می‌زد.

حجت الاسلام و المسلمین میرعلائی در این ویژه برنامه به بیان ویژگی ها و فضایل اخلاقی پیامبر اکرم (صلوات الله علیه) پرداخت و با بیان اینکه پیامبر گرامی اسلام ( صلوات الله علیه ) برای شما الگوی زندگی است، اظهار داشت: وظیفه ما عمل به روش و سیره پیامبر ( صلی الله علیه و آله و سلم ) است. هرکجا ما از روش و رسول الله ( صلوات الله علیه ) فاصله گرفتیم ضربه خوردیم.

وی با اشاره به جایگاه میانه‌روی در سبک زندگی نبوی، افزود:  میانه روی در زندگی پر برکت پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) و ائمه ( علیهم السلام ) و در کلیه اعمال و رفتارشان به روشنی دیده می شود . آنان هرگز در هیچ امری از اعتدال و میانه روی خارج نشدند . سیره رسول خدا (صلی الله علیه و آله) در همه وجوه، سیره ای معتدل بود . همان طوری که حضرت علی ( علیه السلام ) در مورد آن حضرت فرموده است: «سیرته القصد»، رسول خدا، سیره و رفتارش میانه و معتدل بود .

در این مراسم با شکوه مداحان و ذاکران اهل بیت (علیهم السلام) کربلایی حمید بصیرت و کربلایی سعید گلبان در شان و مقام پیامبر رحمت و صادق آل محمد ( علیهم السلام ) به مدیحه سرایی پرداختند.

همچنین در این مراسم به 15 نفر از شرکت کنندگان در جشن به قید قرعه کمک هزینه مشهد مقدس، قم و جمکران و پلاک طلا اهدا شد.

گفتنی است؛ این جشن با شکوه با همکاری شهرداری منطقه 14، هیئت های ائمه اطهار و کریمه اهل بیت ( علیهم السلام ) برگزار شد.

در این مراسم خادمان بارگاه منور خواهر بزرگوار امام رضا ( علیه السلام ) با کیک و میوه از زائران و مجاوران حاضر پذیرایی کردند.

برای دیدن تصاویر بر روی عکس کلیک کنید

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + = 5