ejraiharam93-baner به گزارش روابط عمومی آستانه مقدسه، روز یکشنبه مورخ 26 مرداد جلسه هم اندیشی مدیریت محترم با شورای اجرایی آستانه مقدسه حضرت زینب (سلام الله علیها) با حضور مهندس محمد بیک مدیر محترم، حجت الاسلام سید رضا هاشمی معاونت فرهنگی، حسین عبداللهی معاونت پشتیبانی، مجتبی ایروانی معاونت اداری مالی، حمید جعفرزاده معاونت آموزش، سعید نظام زاده معاونت طرح برنامه، صفائیه معاونت حفاظت و انتظامات، محمود شیشه گر معاونت اجتماعی و کارکنان برادر در سالن اجتماعات این آستانه مقدسه برگزار شد.

ejraiharam93-03

در ابتدای این جلسه پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم حجت الاسلام هاشمی در سخنان کوتاهی به بیان اهمیت استفاده از فرصت هایی که در اختیار داریم پرداخت.

ejraiharam93-06

ejraiharam93-05

وی در ادامه افزود: ما در منطقه ای هستیم که بسیار می شود کار کرد و باید از فرصت ها به نحو احسن استفاده کرد که روزی حسرت فرصت های از دست رفته را نخوریم. اگر کسی جایگاهی در اختیارش قرار داده شد باید به نحو احسن انجام شود و اگر نتوانستیم باید کنار برویم.

حجت الاسلام هاشمی در پایان گفت: ان شاءالله بتوانیم از جایگاهی که در اختیارمان قرار گرفته به نحو احسن انجام دهیم.

پس از سخنان حجت الاسلام هاشمی مدعوین به معرفی خود پرداختند.

ejraiharam93-02

در ادامه این جلسه مهندس محمد بیک مدیریت محترم آستانه مقدسه حضرت زینب سلام الله علیها با اشاره به وصیت نامه حضرت علی علیه السلام به اهمیت نظم در امور اشاره کرد.

وی ادامه داد: هم در زندگی شخصی و هم در کارها نظم در اولویت است. هر کجا نظم به هم خورد ما به نتیجه نرسیدیم که قطعا در این صورت تلفات نیز بیشتر می شود.

مهندس بیک با اشاره به بعثت پیامبر صلی الله و علیه و آله افزود: بعثت پیامبر صلی الله و علیه و آله برای تمام کردن اخلاق بود. ما باید همه جوره در خدمت زائرین و مجاورین حرم مطهر باشیم که این جز اخلاق نیکو نیست.

مهندس بیک در پایان گفت: امیدواریم سر لوحه بحث اخلاق نیکو و نظم در امور باشد.

در پایان این جلسه، کارکنان برادر ضمن خیر مقدم به جناب آقای بیک به ارائه پیشنهادات و نظرات خود پرداختند.

ejraiharam93-07 ejraiharam93-04

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 63 = 71