همزمان با شب نیمه ماه مبارک رمضان و شب میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (علیه السلام) حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (علیهم السلام) اصفهان غرق شادی و سرور بود.

به گزارش روابط عمومی آستان مقدس، همزمان با شب نیمه رمضان و در شب میلاد دومین اختر تابناک امامت و ولایت حرم مطهر دختر بزرگوار حضرت موسی بن جعفر (علیهم السلام) میزبان زائران دلداه‎ای بود که آمده‎ بودند تا این عید خجسته را محضر حضرت ولی عصر (ارواحنافداه) و این امامزاده واجب التعظیم تبریک بگویند و استجابت دعاهایشان را عیدی بگیرند.

حجت الاسلام امین حقیقت نژاد در این مراسم با بیان اینکه بهترین چیزی که ما در ماه مبارک رمضان باید از امام حسن مجتبی (علیه السلام) یاد بگیریم چیست، گفت: حضرت امام حسن (علیه السلام) می فرمایند بهترین بهترها خُلق حَسن است.

وی ادامه داد: همانطوری که در روایات هست، اگر در رکاب پیامبر گرامی اسلام (صلوات الله علیه) به شهادت برسی و حضرت در تشییع جنازه تو شرکت کنند و تو را در قبر بگذارند ولی خلق حسن نداشته باشی، قبر تو را فشار خواهد داد.

حجت الاسلام حقیقت نژاد با اشاره به اینکه چه کار کنیم خلق حسن داشته باشیم، خاطرنشان کرد: ما در زندگی خیلی منفی نگر هستیم و اگر این ویژگی را از خود دور کنیم حال خوش و خلق حسن پیدا خواهیم کرد.

در ادامه این مراسم، ذاکر و مداح اهل بیت (علیهم السلام) مجید صابری در مدح و منقبت کریم اهل بیت (علیهم السلام) به مرثیه سرایی و مولودی خوانی پرداخت.

شعر خوانی محسن ناصحی ازدیگر برنامه این مراسم بود.

برای دیدن تصاویر بر روی عکس کلیک کنید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

27 − 25 =