memar94- به گزارش روابط عمومی آستان مقدس، حجت الاسلام و المسلمین معمار منتظرین صبح امروز ( پنج شنبه ) 3 دی ماه در حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر ( علیهم السلام )حاضر شدند و پس از ذکر و نیایش و زیارت مضجع شریف خواهر بزرگوار امام رضا ( علیه السلام ) و بازدید از فعالیت های حرم مطهر، توصیه هایی را به خادمین آستان مقدس بیان نمود.

memar94-01 memar94-02

حجت الاسلام معمار با اشاره به اهمیت معرفی اهل بیت ( علیهم السلام ) در امامزادگان، گفت: اگر می خواهید کار شما موفق باشد، باید دغدغه اصلی شما معرفی اهل بیت ( علیهم السلام ) در امامزاده باشد. کسانی که به حرم می آیند به مقصد آمده اند، زیرا اتصال به امامزاده، اتصال به امام معصوم ( علیهم السلام ) است، اصلا امامزاده حلقه اتصال مردم با اهل بیت ( علیهم السلام ) است.

memar94-03

این خطیب توانا ادامه داد: اگر مردم حس کنند که همه شما می خواهید فدای حضرت زینب ( علیها السلام ) شوید مردم خودشان در حرم حضور پیدا می کنند ولی اگر شخص جلوه نمود، راه مردم را می بندید.

وی با اشاره به حدیث « إِنِّی تَارِکٌ فِیکُمُ الثَّقَلَیْنِ مَا إِنْ تَمَسَّکْتُمْ بِهِمَا لَنْ تَضِلُّوا، کِتَابَ اللَّهِ وَ عِتْرَتِی »، تصریح کرد: رهبر انقلاب در جمله ای فرموده اند که بقاع متبرکه باید به قطب فرهنگی تبدیل شود، فرهنگ ما قرآن و عترت است.

معمار با بیان اینکه کار را برای خدا انجام دهید، گفت: شما نمی توانید دل تمام مومنین را بدست آورید اما می توانید دل کسی را بدست آورید که او قادر است دل تمام مومنین را بدست آورید، پس شما حواستان فقط به او باشد.

ایشان در ادامه گفت: پایگاه شما قلوب مردم است و هیچ کس نمی تواند آن را خدشه دار نماید.

حجت الاسلام معمار منتظرین تصریح کرد: مردم از دینی که محوریت آن اهل بیت ( علیهم السلام ) نباشد، گریخته اند و به دینی که محوریت آن چهارده معصوم ( علیهم السلام ) است، گرایش دارند. اگر در این جا اهل بیت ( علیهم السلام ) محور شدند، حق حضرت زینب ( علیها السلام ) و سایر مشاهد شریفه و همچنین حق انقلاب اسلامی و امام و رهبری نیز ادا می شود.

وی در پایان با اشاره به ترغیب و تبلیغ در حرم مطهر گفت: باید در آستان مقدس کاری انجام شود که مردم به حضور در حرم مطهر ترغیب شوند. ان شاءالله خدا شما را کمک کند و نیات شما را روز به روز قشنگ تر و عالی تر کند.

memar94-04

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

50 − = 46