آیین بازگشایی روضه منوره حضرت زینب (س) و نماز عید فطر به امامت آیت‌الله نجم الدین طبسی با حضور هزاران نفر از زائران این حرم حضرت زینب(س) برگزار شد.

ویژه‌برنامه آیین بازگشایی روضه منوره حضرت زینب(س) و نماز عید فطر به امامت آیت‌الله نجم‌الدین طبسی صبح امروز با حضور هزاران نفر از زائران و مجاوران این حرم مطهر برگزار شد.

اقامه نماز عید فطر، پس از نماز صبح و قرائت دعای ندبه در روضه منوره حضرت زینب(س) برگزار شد؛ گفتی است که آستانه مقدسه زینبیه(س) به دلیل بازسازی و طرح توسعه حرم، به مناسب دو سال بسته بود و امروز مناسبت عید فطر بازگشایی شد.

همچنین قابل‌ذکر است که حجت‌الاسلام رضا صادقی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، روان معاونت فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان اصفهان، مهدی طاهری سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان اصفهان، محسن حاج کاظمیان رئیس دانشگاه انتخاب و حجت‌الاسلام صادق زاده مدیر اجرایی حرم در  مراسم افتتاحیه روضه منوره حضرت زینب (س) حضور داشتند.

طرح توسعه حرم مطهر حضرت زینب(ع) با چشم‌انداز تبدیل‌شدن این آستان به پنجمین قطب زیارتی کشور با توجه به موقعیت جغرافیایی ویژه آن در مرکز کشور، در دستور کار قرارگرفته و بنا هست تا پایان سال عملیات عمرانی فاز اول آن به بهره‌برداری برسد و بخش قابل‌توجهی از عملیات ساخت گنبد و گلدسته حرم تکمیل شود.