شهید محسن حججی عزیز که به‌ دست پلید‌ترین انسان‌ها یعنی تروریست های داعش به شهادت رسید و مثل سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین ( علیه السلام ) سر از تنش جدا شد و شهادت وی تجسم و نمایشی از عاشورای حسینی بود.

به گزارش روابط عمومی آستان مقدس، بهزاد صبری با بیان اینکه شهید حججی در میدان مجاهدت، درس فداکاری در راه هدف را با صلابت به جهان ارائه کرد، گفت: شهید محسن حججی عزیز که به‌ دست پلید‌ترین انسان‌ها یعنی تروریست های داعش به شهادت رسید و مثل سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین ( علیه السلام ) سر از تنش جدا شد و شهادت وی تجسم و نمایشی از عاشورای حسینی بود.

وی  با بیان این که طبق بیانات رهبر معظم انقلاب “شهید حججی حجت خداوند در مقابل چشمان همگان بود”، تصریح کرد: وجود شهدایی همچون شهید حججی را باید قدر دانست و به عنوان الگویی ارزنده به همه معرفی کرد چرا که به برکت خون آن ها آرامش و آسایش در جامعه حکمفرماست. شهید حججی با صلابت و اقتداری که در هنگام شهادت از خود نشان داد توانست در دل‌های جوانان ما نفوذ کند

مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر ( علیهم السلام ) مدافعین حرم را ادامه‌دهنده راه شهیدان جنگ تحمیلی و انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: رزمندگان عزیز ایران اسلامی در کشور سوریه با دشمنان قرآن و اسلام در حال مبارزه هستند و برای دفاع از اسلام برای ایجاد امنیت و آسایش در جامعه با از خودگذشتگی در جبهه‌های نبرد علیه زورگویان و ظالمان زمان از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند.

صبری با تاکید بر اینکه همه ما بایستی با بصیرت بالا راه شهدا را ادامه دهیم عنوان کرد: شهدای مدافع حرم برای دفاع از حرم اهل بیت (علیهم السلام) از تمام دنیا و زندگی خود گذشتند تا قرآن، اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی زنده بماند.

مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر ( علیهم السلام ) اضافه کرد: زنده نگه‌داشتن نام و خاطره شهیدان و تلاش در راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه‌ای است که بر عهده همه آحاد جامعه به‌ویژه مسؤولان است.

بهزاد صبری در پایان خاطرنشان کرد: شهدا زنده هستند و هرکس در راه خدا کشته شود در واقع حیات ابدی نصیبش شده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

87 + = 92