?اولین جلسه هماهنگی اجرایی طرح مقابله با آسیب های اجتماعی منطقه ۱۴ (جامعه محور) به همت حرم مطهر حضرت زینب (س) و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ظهر امروز در حرم مطهر حضرت زینب (س) خواهر امام رضا (ع) برگزار شد.

?در این جلسه دکتر مهدی اسماعیلی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان، غلامرضا شاهمرادی رییس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش استان، مریم ژاله رئیس اداره مراقبت در برابر آسیبهای اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان، محمد ادیب رئیس سازمان بسیج دانش آموزی، امینی معاون پرورشی ناحیه ۴ آموزش و پرورش استان اصفهان، حجت الاسلام محسن صادق زاده مدیر اجرائی حرم، محمد صادق سجادزاده مسئول اجتماعی حرم و ۴۵ نفر از مدیران مدارس دخترانه و پسرانه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم حضور داشتند و هماهنگی های لازم برای اجرای این طرح صورت گرفت.

?در ابتدای این نشست سرکار خانم ژاله فرآیند اجرایی این طرح را برای مدیران مدارس تشریح و در ادامه دکتر اسماعیلی بر ضرروت انجام «طرح جامع» و استفاده از ظرفیت بسیج دانش آموزی و معاونین پرورشی ناحیه ۴ تاکید کردند.

?قرار است در این طرح ۱۹ هزار نفر از خانوارهای مدارس منطقه ۱۴ برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی در ۳ کارگاه آموزشی – مشارکتی متوالی با موضوع «تربیت فرزند و روابط اجتماعی» حضور پیدا کنند و در ادامه برای برخورداری از خدمات جامع حرم مطهر حضرت زینب (س) به شبکه مخاطبین اجتماعی این آستان یپیوندند و از خدمات مشاوره و دوره های تکمیلی برخوردار شوند.

?این کارگاه ها از هفته آینده هر روز شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در حرم مطهر حضرت زینب (س) برگزار می گردد و بر اساس جدول زمانبندی بازه اجرایی آن یک سال و شش ماه خواهد بود.

?در پایان این نشست حاضرین ناهار را میهمان ضیافت سرای حضرت زینب (س) بودند.