مراسم معنوی احیای سومین شب از لیالی پرفیض قدر در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان در حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (علیهم السلام) اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آستان مقدس، در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان زائران و مجاوران حرم مطهر خواهر بزرگوار امام رضا (علیه السلام) در این بارگاه نورانی گرد هم آمدند و با طنین نوای الغوث؛ الغوث و ذکر اسماء الهی هم نوا با ذاکران اهل بیت (علیهم السلام) غفران و رحمت را از درگاه ایزد منان طلب نمودند.

در ﺷﺐ 23 ماه رمضان، مجید فاتحی، نعمت الله بهمنی و حامد عطریان از ﻣﺪاحان اهل ﺑﯿﺖ (علیهم السلام) ﺿﻤﻦ ﻗﺮاﺋﺖ دﻋﺎی ﺟﻮﺷﻦ ﻛﺒﯿﺮ ﺑﻪ ﻣﺮﺛﯿﻪ ﺳﺮاﻳﻲ پرداختند و زائران و مجاوران عارفانه به درگاه رب الکریم استغاثه کرده و در حرم مطهر دختر بزرگوار حضرت موسی بن جعفر (علیهم السلام) برای تعجیل در فرج امام غائب دعا کردند.

پس از قرائت ادعیه و مرثیه سرایی، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم کشکولی علاوه بر سخنرانی، مراسم احیاء و قرآن سر گرفتن را اجرا کرد و احیاکنندگان حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (علیهم السلام) در سومین شب قدر با واسطه قرار دادن قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) در این بارگاه نورانی به درگاه الهی توبه و انابه کردند.

برای دیدن تصاویر بر روی عکس کلیک کنید

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 1 =