مراسم احیای شب نیمه شعبان همزمان با شب ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (ارواحنافداه) و با حضور دل های منتظر و عاشقان به اهل بیت (علیهم السلام) در حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (علیهم السلام) اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آستان مقدس، همزمان با شب نیمه شعبان، هزاران نفر از عاشقان و ارادتمندان اهل‌بیت (علیهم السلام) به حرم مطهر دختر بزرگوار حضرت موسی بن جعفر ( علیهم السلام ) مشرف شدند و به مناجات، نماز و راز و نیاز با معبود خویش پرداختند و از خداوند خواستند تا از منتظران واقعی امام زمان (ارواحنافداه) باشند و از درگاه الهی طلب عفو نمودند.

در این مراسم ویژه پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و زمزمه زیارت آل یس، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا جوادی طی سخنانی به موضوع مهدویت پرداخت و تشریح کرد: تمام رأفت و مهربانی پیامبر گرامی اسلام در وجود حضرت ولی عصر (ارواحنافداه) ظهور پیدا کرده است. همه ما به اشتباه فکر می کنیم فلسفه وجودی حضرت خون و خون ریزی است در صورتی که فلسه وجود و ظهورایشان هدایت مردم است.

این کارشناس مسائل دینی با بیان اینکه روایات، علایم ظهور را به دو قسم حتمی و غیرحتمی تقسیم کرده‌اند، گفت: قیام و شورش سفیانی،خروج یمانی، کشته شدن نفس زکیه در مسجدالحرام و صیحه (ندای) آسمانی از نشانه‌های قطعی و حتمی ظهور حضرت مهدی (ارواحنافداه) است که قبل ظهور اتفاق می‌افتد.

حجت الاسلام جوادی در ادامه خاطرنشان کرد: اگر امام زمان خود را نشناسیم نمی توانیم در رکاب آن حضرت باشیم.

مناجات و زمزمه دعای روح بخش کمیل توسط کربلایی سیدرضا نریمانی همراه با جوانان و شب زنده داران پایان بخش مراسم شب احیای نیمه شعبان در حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (علیهم السلام) بود.

گفتنی است این مراسم معنوی با همکاری هیئت فدائیان حسین (ع÷لیه السلام) اصفهان برگزار شد.

برای دیدن تصاویر بر روی عکس کلیک کنید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 7 =