دعای پرفیض «ام داوود» با حضور زائران و مجاوران همراه با معتکفان مسجد مسجد حضرت زهرا ( علیها السلام ) در حرم مطهر خواهر بزرگوار امام رضا ( علیه السلام ) قرائت شد.

به گزارش روابط عمومی آستان مقدس، همزمان با پانزدهمین روز از ماه رجب المرجب و در آخرین روز از مراسم معنوی اعتکاف زائران و مجاوران حرم مطهر دختر موسی بن جعفر ( علیهماالسلام ) دعای «ام داوود» را در صحن سرای این بارگاه ملکوتی زمزمه کردند.

این مراسم از ساعت ۱۴ روز بیست و چهارم فروردین ماه در مسجد حضرت زهرا ( علیها السلام ) حرم مطهر آغاز شد، که به صورت مستقیم در حرم مطهر برای بهره‌مندی بیشتر عموم مردم پخش می‌شد.

در این مراسم قاریان بیش از چهار جزء قرآن کریم که بخشی از اعمال ام داود است را قرائت کردند و پس از قرائت آیات قرآن، دعای مخصوص ام داود در فضایی آکنده از معنویت همراه با زائران و مجاوران حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر ( علیهم السلام ) و معتکفان مسجد حضرت زهرا ( علیها السلام ) توسط محمد یزدخواستی قرائت شد.

معتکفان بارگاه ملکوتی خواهر بزرگوار امام هشتم ( علیه السلام ) پس از اقامه نماز مغرب و عشاء با ویژه برنامه اعتکاف ماه رجب حرم مطهر وداع کردند.

برای دیدن تصاویر بر روی عکس کلیک کنید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

39 − = 30