shahadatemsadegh94-khabar به گزارش روابط عمومی آستان مقدس، مراسم شهادت امام صادق ( علیه لسلام ) در جوار حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر ( علیهم السلام ) در شام سه شنبه 20 مردادماه از نماز مغرب و عشاء برگزار گردید.

در این مراسم باشکوه حجت الاسلام و المسلمین فقیهی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان به ایراد سخنرانی پرداخت.

حجت الاسلام فقیهی با اشاره به پاسخ شبهات دینی توسط ائمه معصومین ( علیهم السلام ) بالاخص امام صادق ( علیه السلام )، گفت: امروز سوالات و شبهاتی که در فضای مجازی مطرح می شود و جوانان تصور می کنند ما عاجز از پاسخ هستیم، در صورتی که این ها همان هایی است که توسط ائمه ( علیهم السلام ) جواب داده شده است. امام صادق ( علیه السلام ) با 30 هزار شاگرد به 300 شبهه پاسخ گفته اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به قدرت ظاهری بعضی انسان ها، افزود: فریب قدرت ظاهری بعضی انسان ها را نخورید که باعث گمراهی می شود، مثلاً این کارها که باعث می شود انسان از مسیر غیرمتعارف به قدرت برسد مانند رمال ها و مرتاض ها ، حرام است. این انحرافات و جریان های انحرافی مال زمان ما نیست و در زمان امامان ما هم بوده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بسیار مراقب باشید اگر مطالعه نکنید گمراه خواهید شد. در حجاب شبهه می کنند تا بی حجابی شود. تمامی کلمات حجاب، خمس و تشیع در قرآن آمده است، ما باید در قرآن تفقه کنیم و اگر تفقه نداریم حداقل بدانیم همه این شبهات پاسخ دارد و در گذشته پاسخ همه این ها داده شده است.

پس از حجت الاسلام فقیهی، حاج جمال رحیمی دعای توسل را قرائت نمود.

برای دیدن تصاویر بر روی عکس کلیک کنید

shahadatemsadegh94-tasvir

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

− 1 = 1