img_6554

مراسم عزاداری دهه آخر ماه صفر همزمان با ارتحال پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد ( صلی الله علیه و آله و سلم ) و شهادت امام حسن مجتبی و حضرت علی بن موسی الرضا (علیهم السلام) از 6 الی 1۰ آذر ماه در حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر ( علیهم السلام ) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آستان مقدس، در این ویژه برنامه که با حضور خیل عظیم عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت ( علیهم السلام ) برگزار شد، حجت الاسلام صغیرا مباحثی پیرامون اخلاق در خانواده، سبک زندگی اهل بیت ( علیهم السلام ) و انتظار و وظایف منتظران بیان نمود.

همچنین در این ویژه برنامه مداحان اهل بیت ( علیهم السلام ) حاج رسول میرباقری، حاج مجید ربانی، کربلایی سید سعید نریمانی، حاج مهدی سلیمی و حاج مجید صابری به مرثیه سرایی و عزاداری پرداختند.

اطعام بیش از ۵۰۰۰ نفر از زائرین و مجاورین حرم مطهر حضرت زینب ( علیها السلام ) در دهه آخر صفر

مراسم نذری دادن مملو از ارزشهای انسانی و اسلامی است که در کنار همیاری و دوستی مردم، نشان دهنده فرهنگ، آداب و رسوم و عقاید و سنت های ماست و نشانه هایی از عواطف، احساسات و یکدلی مردم و شریک بودنشان در عزای اهل بیت ( علیهم السلام ) است.

در این راستا و اکرام زائرین و عزاداران گرامی اهل بیت ( علیهم السلام )، آستان مقدس حضرت زینب بنت موسی بن جعفر ( علیهم السلام ) با جذب مشارکت های مردمی و بانیان خیر در دهه آخر ماه صفر ۱۳۹5 موفق به اطعام بیش از ۵۰۰۰ نفر از زائرین محترم به ارزش تقریبی ۲۰۰ میلیون ریال شد.

برای دیدن تصاویر بر روی عکس کلیک کنید

img_6723

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

22 − 21 =