همزمان با دهه مبارک فجر و چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مضجع نورانی حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (علیهم السلام) طی آیینی غبارروبی شد.

به گزارش روابط عمومی آستان مقدس، مراسم غبار روبی مضجع نورانی حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (علیهم السلام) در فضایی سرشار از معنویت و با حضور حجت الاسلام و المسلمین مهدی طاهری؛ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان اصفهان و جمعی از مسئولان شهر اصفهان و زائرین و مجاورین این بارگاه نورانی آغاز شد.

در ابتدای این مراسم، نوای ملکوتی کلام وحی در فضای حرم مطهر طنین انداز شد و سپس در فضایی آکنده از معنویت فرازهایی از زیارتنامه حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (علیهم السلام) توسط مجتبی ایروانی زمزمه شد که با همنوایی حاضران در مراسم همراه شد.

در ادامه مراسم درب ضریح مطهر خواهر بزرگوار حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) گشوده شد و نذورات زائران که با عشق و شور در هم آمیخته و در این قطعه بهشتی از خاک، جلوه ای از ارادتمندی به ساحت خواهر حضرت شمس الشموس را متجلی ساخته بود، از ضریح مطهر خارج و سپس ضریح منور، مشبک ها و فضای داخل ضریح مطهر غبارروبی و با گلاب شست و شو داده شد.