صبح (امروز) چهارشنبه 11 مهرماه نشست صمیمی پرسنل و خادمین افتخاری با مدیر جدید اجرایی حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (علیهم السلام) اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آستان مقدس، حجت الاسلام محسن صادق زاده؛ مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (علیهم السلام) اصفهان در نشست صمیمی پرسنل و خادمین افتخاری با بیان اینکه آیات قرآن می گوید که اگر همچون سرو، راستی پیشه کردید خداوند هم کمکتان می کند، گفت: در بین درختان، سرو درختی راست قامت است و بسیاری از آیات الهی می خواهد به ما بگوید که سرو باشید یعنی راستی و صداقت پیشه کنید.

صادق زاده تصریح کرد: دومین موعظه آیات الهی این است که گل باش. گل مظهر بخشندگی است و هیچ کس از کنار گل دست خالی بر نمی گردد و لذا بسیاری از آیات قرآن می خواهد بگوید که بیا همانند گل بخشنده باش.

مدیر جدید اجرایی حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (علیهم السلام) اصفهان با تأکید بر اینکه بخش عظیمی از آیات الهی دعوت به لاله بودن است، گفت: در ادبیات ما لاله مظهر دغدغه مندی و دردمندی است. مفهوم این آیات این است که بی درد و بی تفاوت نباش و برای دیگران دلسوزی کن چرا که مؤمن وقتی به یک مشکل می رسد بی تفاوت از آن عبور نمی کند.

ایشان در ادامه خاطرنشان کرد: خادمین حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (علیهم السلام) در این بارگاه نورانی باید سعی کنند همچون سرو، راستی پیشه کنند، مثل گل بخشنده باشند و مانند لاله نسبت به مشکلات دیگران بی تفاوت نبوده و‌دغدغه مند باشند و برای دیگران دلسوزی نمایند

در ادامه این نشست علی مشکاتی به مرثیه سرایی پرداخت.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

− 1 = 9