نشست هم‌اندیشی صله احباب به همت مجموعه های فعال تربیتی خواهران اصفهان در حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (علیهم السلام) اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آستان مقدس، در این نشست که عصر دوشنبه 10 اردیبهشت ماه برگزار شد، پس از قرائت آیاتی از کلام الله مجید و زیارت نامه مخصوص حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (علیهم السلام)، کلیپ تصویری طرح توسعه این بارگاه نورانی پخش شد.

در این نشست زهرا دارابی؛ مسئول مرکز تربیت و آموزش حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (علیهم السلام) اصفهان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های این مرکز اظهار کرد: مرکز تربیت و آموزش حرم مطهر حضرت زینب (علیها السلام) اصفهان با هدف ارتقای مستمر سطح علمی و مهارت های عملی، سطح فرهنگ و دانش فنی، اشتغال زایی و کسب درآمد مجاورین و مردم شهر اصفهان در حال فعالیت است.

دارابی با اشاره به بهره‌مندی بیش از ده هزار نفر از بانوان منطقه از خدمات این مرکز از سال 1391 تا کنون بیان داشت: به طور متوسط در هر ترم این مرکز به بیش از 400 نفراز بانوان منطقه و شهر اصفهان ارائه خدمت می کند.

مسئول مرکز تربیت و آموزش حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (علیهم السلام) اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت توجه ویژه مسئولان به نیازهای فرهنگی مردم منطقه اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به بافت جمعیتی و حضور افراد نخبه و با استعداد فراوان در منطقه، نگاه ویژه مسئولان فرهنگی و تربیتی شهر اصفهان و همچنین همکاری و مشارکت دیگر مراکز تربیتی فعال شهر اصفهان با این مرکز به منظور برطرف کردن نیازهای تربیتی و آموزشی بانوان این منطقه را خواهانیم.

وی در ادامه افزود: پیرو منویات مقام معظم رهبری مراکز تربیتی فعال هر یک به تنهایی توانایی پاسخ گویی به نیازهای تربیتی منطقه فعالیتی خود نیست لذا پیشنهاد می شود در این خصوص تدوین الگوی مشارکت و هم افزایی ظرفیت‌های مراکز تربیتی خواهران اصفهان را دنبال کنیم.

در ادامه این نشست پیرامون کشف نیازها، بینش، روش، منش و شناسایی ظرفیت های مجموعه ها بحث و تبادل نظر شد و سپس مقرر شد دوره های مشترک آموزشی بین مجموعه های فعال تربیتی خواهران اصفهان برگزار شود.

برای دیدن تصاویر بر روی عکس کلیک کنید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 66 = 74