نشست صمیمی پرسنل حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر ( علیهم السلام ) با حجت الاسلام محمدرضا اسماعیل پور؛ رئیس اداره اوقاف ناحیه 1 شهرستان اصفهان عصر سه شنبه 28 شهریورماه در سالن اجتماعات کوثر این بارگاه نورانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آستان مقدس، در این نشست که پرسنل حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر ( علیهم السلام ) و جمعی از مدیران بنیاد خیریه راهبری آلاء حضور داشتند، حجت الاسلام محمدرضا اسماعیل پور در سخنانی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص امامزادگان و بقاع متبرکه، گفت: تبدیل امامزادگان به قطب‌های فرهنگی نیازمند بهره‌گیری درست از ظرفیت‌های موجود است که تلاش می‌کنیم در مسیر تحقق آن کوشا باشیم تا زائرین و مجاورین بتوانند به راحتی از این امامزادگان استفاده نمایند.

رئیس اداره اوقاف ناحیه 1 شهرستان اصفهان با تأکید بر اینکه ایجاد قطب فرهنگی نیازمند زیر ساخت هایی است، تصریح کرد: ما باید نسبت به شأن، منزلت و جایگاه امامزاده بصیرت داشته باشیم و اگر آگاهی و بینشی نداشته باشیم از کارکردن در امامزاده خسته خواهیم شد.

وی با اشاره به آیه 72 سوره فرقان خاطر نشان کرد: در این راه هرچه سختی می کشید به پای اهل بیت ( علیهم السلام ) بگذارید آن وقت است که این سختی برای شما راحت خواهد شد.

حجت الاسلام اسماعیل پور در پایان ضمن عرض خسته نباشید و خداقوت به پرسنل حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر ( علیهم السلام )، عنوان کرد: ان شاءالله اجر و پاداش شما با اهل بیت ( علیهم السلام ) و خود حضرت زینب ( علیها السلام ) باشد.

در ادامه این نشست پرسنل حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر ( علیهم السلام ) به بیان نقطه نظرات خود در جهت پیشبرد اهداف این بارگاه نورانی پرداختند.

همچنین در این جلسه بهزاد صبری؛ مدیر اجرایی، حسن صفرعلیان؛ قائم مقام حرم مطهر حضرت زینب ( علیها السلام ) و علیرضا جوادی؛ قائم مقام مدیرعامل بنیاد خیریه راهبری آلاء در سخنانی از زحمات پرسنل تقدیر و تشکر نمودند.

برای دیدن این تصاویر بر روی عکس کلیک نمایید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

91 − 84 =