نماز عید سعید فطر با حضور پرشور و معنوی زائران و مجاوران به امامت حجت الاسلام سید حسین امامی در بارگاه نورانی حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (علیهم السلام) اقامه شد.

به گزارش روابط عمومی آستان مقدس، صبح امروز جمعه 25 خردادماه مصادف با اول شوال، آیین عبادی نماز عید سعید فطر به امامت حجت الاسلام سید حسین امامی و با حضور پرنشاط و باشکوه امت مسلمان، مومن، زائران و مجاوران حرم مطهر دختر بزرگوار حضرت موسی بن جعفر (علیهماالسلام) اقامه شد.

جمع کثیری از نمازگزاران با زمزمه‌ «الله اکبر» و «لاالله اله الله» از ساعات آغازین طلوع آفتاب به شکرانه یک ماه روزه‌داری و عبادت برای اقامه فریضه نماز عید در این بارگاه نورانی حاضر شده بودند. برنامه‌های روز عید سعید فطر راس ساعت 6:15صبح با زمزمه دعای پرفیض ندبه توسط مداح و ذاکر اهل بیت (علیهم السلام) سعید میرفهیمی آغاز شد و سپس نماز عید فطر سال 1439 به امامت حجت الاسلام سید حسین امامی اقامه شد.

حجت الاسلام سید حسین امامی پس از اقامه نماز، خطبه‌های نماز عید سعید فطر را ایراد و با بیان اینکه امروز روز پاداش مومنین و مومنات است، خاطرنشان کرد: یک ماه روزه داری و عبادت به پایان رسید و امیدواریم خداوند به همه ما توفیق دهد بتوانیم این جایزه بندگی و عبودیت را تا آخرین لحظه حیات خود نگهداری و بتوانیم به وظایف دینی خود عمل کنیم.

وی در خطبه دوم نماز عید سعید فطر با تأکید بر اینکه ماه مبارک رمضان مدرسه تربیتی و اخلاقی شما شیعیان امیرالمومنین (علیه السلام) بود، تصریح کرد: سعی کنیم درس هایی که در مناجات های سحر، توسلات این ماه یاد گرفتیم که همه ما را به سمت و سوی اخلاق نیکو هدایت می کرد را نگهبانی کنیم.

برای دیدن تصاویر بر روی عکس کلیک کنید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

− 1 = 9