139403091534278125398764 به همت آستان مقدس حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (علیهم السلام) و هم‌زمان با ایام ماه محرم نمایش آیینی “صدای پای کاروان کربلا” در این آستان مقدس در اصفهان به روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت زینب (سلام الله علیها)، نمایش آیینی “صدای پای کاروان کربلا” روایتی نمایشی از زمان دعوت کوفیان، کربلا تا بازار شام است که با حضور بیش از 25 بازیگر کودک و نوجوان در شب‌های محرم به مدت 10شب از ساعت 18:30 در آستان مقدس حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (علیهم السلام) به روی صحنه می‌رود.

عوامل اجرایی این نمایش آیینی تلاش کرده‌اند با طراحی دکور ویژه، اجرای افکت‌های صوتی و نوری متعدد به همراه ریتم یکنواخت در مدت زمان 75 دقیقه خاطره متفاوت از واقعه کربلا را در ذهن مخاطب به تصویر بکشند.

آذر قربانی طراحی و ایده‌پردازی، ابراهیم دلیری نویسندگی، ابراهیم دلیری و علیرضا نظری کارگردانی، کتایون خسروی گریم و راضیه خسروی طراحی دکور نمایش آیینی “صدای پای کاروان کربلا” را بر عهده دارند.

علاقه‌مندان برای دریافت بلیط های این نمایش آیینی می‌توانند به آستان مقدس حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (علیهم السلام)، حوزه 3 بسیج خواهران خدیجه کبری (خ زینبیه)،‌ دارالقرآن کریم شعبه 38 ( رو به ‌روی ورزشگاه بهمن)، کانون فرهنگی هنری مسجد حضرت فاطمه معصومه شهر بهارستان مراجعه و یا با شماره‌های 02-35524101 تماس بگیرند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

32 − 27 =