مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (علیهم السلام) اصفهان ویژه برنامه‌های دهه مهدویت این بارگاه نورانی را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی آستان مقدس، بهزاد صبری با بیان اینکه همزمان با فرارسیدن نیمه شعبان و ایام میلاد با سعادت حضرت مهدی (ارواحنافداه) ویژه برنامه‌های متنوعی در حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (علیهم السلام) اصفهان تدارک دیده شده است، به تشریح برنامه های دهه مهدویت پرداخت.

بهزاد صبری عنوان کرد: مراسم ویژه میلاد با سعادت حضرت ولی عصر(ارواحنافداه) با برنامه‌هایی همچون سخنرانی، اجرای سرود و مولودی‌خوانی مداحان و ذاکران اهل بیت (علیهم السلام) در عصر روز 12 اردیبهشت ماه برپا خواهد شد.

وی با اشاره به سخنرانی حجج اسلام و المسلمین خانی، سید محسن افضل هرندی همزمان با دهه مهدویت در این بارگاه نورانی اظهار داشت: مهدویت در قرآن، اخلاق مهدوی، شاخصه‌های حکومت مهدوی و تربیت جوانان مهدوی موضوعاتی است که در این سخنرانی‌ها به آن پرداخته می‌شود.

وی عنوان کرد: سیدرضا نریمانی، حمید بصیرت، جواد حیدر، امیر ملکی، میثم مزروعی و محمد نظیفی مداحان و ذاکرانی هستند که در ایام میلاد گل نرگس، حضرت مهدی (ارواحنافداه) در حرم مطهر خواهر بزرگوار امام رضا (علیه السلام) به مدیحه سرایی می‌پردازند.

بهزاد صبری در ادامه افزود: حلقه های معرفت همه روزه دو ساعت قبل از نماز‌مغرب و عشاء با موضوع مهدویت در حرم مطهر حضرت زینب (علیها السلام) اصفهان برگزار می شود.

مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (علیهم السلام) اصفهان شب زنده‌داری و مناجات را یکی از اعمال مورد تأکید در شب نیمه شعبان عنوان کرد و افزود: همزمان با شب نیمه شعبان ویژه برنامه‌ای از ساعت 2 بامداد در حرم مطهر برگزار می‌شود و در این برنامه علاوه بر قرائت دعای کمیل و مناجات خوانی توسط سیدرضا نریمانی مداح و ذاکر اهل بیت (علیهم السلام)، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محسن افضل هرندی به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

صبری ادامه داد: همزمان با فرا رسیدن ماه شعبان المعظم؛ ماه عبادت‌های عاشقانه و نیایش‌های عارفانه، نوای ادعیه و مناجات شعبانیه در این بارگاه ملکوتی طنین انداز می‎شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در آستانه ماه شعبان و ایام میلاد با سعادت حضرت مهدی (ارواحنافداه)، ویژه برنامه‌‏های جشن تکلیف دانش‌آموزان در حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (علیهم السلام) اصفهان برگزار می شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

82 + = 89