مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر ( علیهم السلام ) ویژه برنامه‌های دهه مهدویت در حرم مطهر را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی آستان مقدس، بهزاد صبری، مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر ( علیهم السلام ) با بیان اینکه همزمان با ایام میلاد با سعادت حضرت مهدی (ارواحنافداه) ویژه برنامه‌های متنوعی در آستان مقدس تدارک دیده شده است، به تشریح برنامه های دهه مهدویت پرداخت.

وی عنوان کرد: در روز میلاد گل نرگس، حضرت مهدی (ارواحنافداه) از ساعت 5 بعد از ظهر، حجت الاسلام میرعلایی به ایراد سخن و حاج رسول میرباقری، کربلایی حمید بصیرت و کربلایی محمد طالبی به مدیحه سرایی می‌پردازند.

بهزاد صبری با اشاره به برگزاری حلقه های معرفت همه روزه دو ساعت قبل از نماز‌مغرب و عشاء ویژه خواهران بیان کرد: حجج اسلام امامی نژاد و صادقیان با موضوع مهدویت در سالن اجتماعات کوثر حرم مطهر به ایراد سخن خواهند پرداخت.

وی در ادامه افزود: علاوه بر حلقه های معرفت که ویژه خواهران برگزار می شود، خیمه مهدویت با حضور کارشناسان مسائل مذهبی، خیمه انتظار ویژه کودکان و نمایشگاه انتظار در حرم مطهر دایر می باشد.

مدیراجرایی حرم مطهر خواهر بزرگوار امام رضا ( علیه السلام ) شب زنده‌داری و مناجات را یکی از اعمال مورد تأکید در شب نیمه شعبان عنوان کرد و افزود: همزمان با شب نیمه شعبان ویژه برنامه‌ای از ساعت 1 بامداد در حرم مطهر برگزار می‌شود و در این برنامه دعای کمیل و مناجات خوانی توسط کربلایی سید رضا نریمانی قرائت خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: ویژه برنامه دعای ندبه در روز میلاد امام زمان (ارواحنافداه) نیز با نوای محمد ابراهیمی قرائت خواهد شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + = 5