omidanenghwlab93khabar به گزارش روابط عمومی آستان مقدس، همزمان با فرارسیدن سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و ایام الله دهه مبارک فجر، وی‍ژه برنامه‌های فرهنگی- تبلیغی در آستان مقدس حضرت زینب بنت موسی بن جعفر ( علیهم السلام ) برگزار گردید. این برنامه از روز 12 بهممن ماه همزمان با ورود بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به میهن آغاز شد، که در زیر به آنها اشاره می شود:

1. جشنواره امیدان انقلاب:

جشنواره امیدان انقلاب، به مناسبت ایام ا… دهه فجر و همزمان با سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، مراسم و برنامه های ویژه ای توسط مرکز آموزش با همکاری معاونت فرهنگی آستان مقدس برگزار گردید . از برنامه های ویژه این مراسم، دیوار شعار نویسی بود که دانش آموزان با نوشتن شعار های انقلاب اسلامی، یاد و خاطره دیوارهای شهر را در روزهای انقلاب در خاطره ها زنده کرد، از دیگر برنامه های اجرا شده در این جشنواره، برپایی غرفه های نقاشی، کاردستی، ساخت نشریه دیواری، مسابقه مار و پله ؛ مسابقه پرتاب حلقه، مسابقه دارت و اجرای گروه سرود توسط دانش آموزان بود.این جشنواره که روز دوشنبه ۱۲ بهمن ماه هم زمان با ورود بنیان گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی ( ره ) به کشور با حضور دانش آموزان  در حرم مطهر حضرت زینب (علیهاالسلام) افتتاح گردید و تا آخر دهه فجرهمه روزه ادامه داشت.

omidanenghwlab9306omidanenghwlab9315

2. برپایی نمایشگاه تجسمی انقلاب اسلامی: در این نمایشگاه تصاویری از حضور مردم در راهپیمایی های سال 57 به صورت حجمی به نمایش گذاشته شده بود. این نمایشگاه از 13 تا 22 بهمن ماه دایر بود.

 enghelab93-20 enghelab93-21

3. برگزاری جشن باشکوه پیروزی انقلاب اسلامی: در آستانه سی و هفتمین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، جشن بزرگ انقلاب اسلامی روز سه شنبه ۲۱ بهمن ماه ۱۳۹۳ از نماز مغرب و عشاء در سالن اجتماعات کوثر آستان مقدس حضرت زینب ( علیها السلام ) با حضور پرشور مردم برگزار گردید.

enghelab93-07 enghelab93-05

4. پخش پلاکارت هایی با موضوع حضرت محمد ( صلی الله علیه و آله و سلم ) در روز راهپیمایی 22 بهمن در میدان امام خمینی ( ره )

enghelab93-22 enghelab93-23

5. پخش ویژه نامه آستان مقدس در بین شرکت کنندگان در حماسه 22 بهمن مردم اصفهان

 enghelab93-24

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

71 − = 62