پرسنل حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر ( علیهم السلام )، علی شمسی؛ مدیر منطقه 14 شهرداری و مسئولین شهرداری منطقه 14 با حضور در ایستگاه‌ شماره 19 آتش نشانی اصفهان یاد شهدای آتش‌نشان را گرامی داشتند.

به گزارش روابط آستان مقدس، پرسنل حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر ( علیهم السلام )، علی شمسی؛ مدیر منطقه 14 شهرداری و مسئولین شهرداری منطقه 14 با حضور در ایستگاه‌ شماره 19 آتش‌نشانی اصفهان، به مقام شامخ شهدای فداکار آتش نشان که در حادثه ساختمان پلاسکو در مرکز شهر تهران در زیر آوار جان خود را از دست دادند، ادای احترام کردند.

گفتنی است، در جریان آتش‌سوزی در ساختمان پلاسکو تهران، تعدادی از آتش‌نشانان فداکار کشورمان که برای نجات جان انسان‌ها و فرونشاندن شعله‌های آتش به این محل اعزام شده بودند، با فروریختن این ساختمان در زیر آوار مدفون شده و جان خود را در راه خدمت به میهن از دست دادند.

مدیریت و پرسنل حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر ( علیهم السلام ) اصفهان نیز ضمن ابراز همدردی با خانواده شهدای و حادثه دیدگان این واقعه دلخراش، این مصیبت را به رهبر معظم انقلاب، ملت ایران و خانواده‌های داغدار این قهرمانان واقعی تسلیت عرض نموده و یاد و خاطره شهدای آتش‌نشان را گرامی می‌دارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 23 = 30