8 همزمان با لیله‌الرغائب، هزاران نفر در حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر ( علیهم السلام ) به مناجات، نماز و راز و نیاز با معبود خویش پرداختند.

در این شب ملائك بر زمین نزول می كنند. در دين مبين اسلام ميان شب ها و روز هاي سال، ايام و اوقاتي وجود دارند که نسبت به آن ها توجّه و تأکيد خاصي شده است و حتي براي آن ها اعمالي نيز آمده است و ارزشمندي بعضي از ايام و ليالي مورد اتفاق همه مسلمين است مانند شب و روز مبعث ولي بعضي از اين زمان ها به عقيده گروه يا مذهبي خاصّ از مسلمانان داراي بار ارزشي هستند و ليلة الرغائب از جمله شب هايي است که از نظر شيعه يکي از شب هاي ارزشمند و پر فضيلتي است که براي آن اعمالي نيز برشمرده اند.

به گزارش روابط عمومی آستان مقدس، به همین مناسبت مراسم احیای لیله الرغائب با حضور گسترده عاشقان خاندان عصمت و طهارت ( علیهم السلام ) در جوار حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر ( علیهم السلام ) در سحرگاه جمعه 27 فروردین ماه با نوای حضرت آیت الله مهدوی برگزار شد.

هزاران نفر از عاشقان و ارادتمندان اهل‌بیت (علیهم السلام) در این شب به حرم مطهر حضرت زینب ( علیها السلام ) خواهر بزرگوار امام رضا ( علیه السلام ) مشرف شدند و از خداوند خواستند تا از رجبیون و ارادتمندان اهل‌بیت (علیهم السلام) باشند.

حاضران در این مراسم روحانی با قرائت قرآن ، دعا و نماز این شب را گرامی داشتند و برآوردن حاجات و آرزوهای خود را از خداوند خواستار شدند و طلب آمرزش کردند.

زائران حرم مطهر حضرت زینب ( علیها السلام ) پس از مراسم احیاء و صرف سحری، نماز جماعت صبح را به امامت حضرت آیت الله مهدوی اقامه و سپس منتظران فرج با خواندن دعای عهد با امام زمان خویش تجدید پیمان نمودند.

برای دیدن تصاویر بر روی عکس کلیک کنید

9

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 70 = 72