ordo9300به گزارش روابط عمومی آستان مقدس، روز یکشنبه 15 دی ماه روزی به یاد ماندنی برای کارکنان آستان مقدس حضرت زینب ( علیها السلام ) بود.خنکی ملایم و دوست داشتنی هوا طراوت اردو را دوچندان کرده بود. کارکنان حرم مطهر در دهکده منتظران آفتاب یک روز ارزشی و ورزشی را سپری کردند.

به مناسبت میلاد پیامبر اکرم صلی الله و علیه و آله و امام جعفر صادق علیه السلام و به همت معاونت پشتیبانی آستان، آقای عبداللهی و به منظور ایجاد نشاط و افزایش وحدت بین کارکنان، اردوی یک روزه فرهنگی و ورزشی با حضور کارکنان در دهکده منتظران آفتاب برگزار شد . در این اردوی یک روزه همکاران به فوتبال و تنیس روی میز و فوتبال دستی پرداختند که بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

پس از این اردو آقای عبداللهی معاونت پشتیبانی آستان مقدس، ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد با برکت رسول اکرم صلی الله و علیه و آله و امام جعفر صادق علیه السلام گفت: در ابتدا جا دارد که از مسئولین متعهد اعم از تولیت محترم جناب آقای دیانی، مدیریت محترم بنیاد آلاء جناب آقای دکتر طیب نیا، و مدیریت محترم آستان مقدس جناب آقای بیک و تمام پرسنل دلسوز که در این ایام خالصانه و بدون هیچ ادعا در خدمت آستان بودند نهایت تشکر و سپاسگذاری را داشته باشم.

وی در ادامه افزود: هدف از برگزاری این اردو این بود که احساس کردیم جهت بازسازی نیروی درونی و برونی کارکنان آستان در این ایام مبارک و برای تقدیر و تشکر از زحمات پرسنل محترم اردوی یک روزه تفریحی و ورزشی و آموزشی برای این عزیزان تدارک ببینیم.

عبداللهی در پایان گفت: امیدواریم که پرسنل پس از این اردوی یک روزه با روحیه مضاعف بتوانند به زائران و مجاوران این آستان مقدس واجب التعظیم خدمت رسانی کنند.

 برای دیدن تصاویر این اردو بر روی عکس کلیک کنید

ordo93000

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

24 − = 15